Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
miss_welsh schreef:Dat je buurman hem eten geeft is niet correct maar wat is er mis als hij hem in huis haaltDeze man is waarschijnlijk zeer eenzaam en heeft behoefte aan gezelschap
*snif*
zydeco schreef:plus dat mijn kat nu een ontzettende zeur is wat betreft eten
zydeco schreef:die heb ik nu i.v.b zijn nierwaardes en dierenarts kosten
Chiqa schreef:Diablo schreef:Politie helpt echt niet hoor. Ik heb eens aan een politie-agent gevraagd hoe dat zat en die zei dat je ten alle tijde verantwoordelijk bent voor je eigen huisdier, dus ook als ze buiten lopen. Die zeggen ook dat je ze binnen moet houden als je dit niet wilt.
Hier in Nederland doen ze er wel degelijk wat aan!
Ik ben toen naar het bureau gegaan en zij hebben die mensen
opgezocht, bij verschillende adressen dan ze hebben een boete gekregen wegens
overlast, ik werd namelijk ongevraagt op kosten gejaagd,
zij hebben uiteindelijk ook zélf de DA kosten moeten betalen.Diablo schreef:Een kind laat je toch niet de hele dag rondzwerven op straat?
Mijn kat zwerft niet de hele dag op straat hoordat is allang al verleden tijd door dit bemoeierige gedrag.
Gelukkig heb ik één persje die niet verder dan de tuin wilt.
Wat me opvalt in dit topic; iets wíllen snappen of kúnnen snappen is erg moeilijk.
Gabon schreef:desnoods een rechtzaak ofzo. MIJN kat en als ik zeg dat hij het niet moet doen dan moet hij het gewoon niet doen, klaar.
boaz1 schreef:@Chiqa
Wat val je mij nou aan??
Lees jij bij elk topic eerst alles door voor je reageert??
ik geef een advies
val de TS toch niet aan??
en wat geen respect
als ik geen respect ervoor zou hebben zou ik nieteens reageren
maargoed vind het best ik ga hier geen ruzietopic van maken
wens de TS veel succes en hoop dat de buurman gewoon helemaal niks meer geeft
Diablo schreef:Als je de politie naar mij had gestuurd, had ik er meteen weer een teruggestuurd wegens overlast die jouw kat mij bezorgt. Ik snap het echt niet hoor. Als je zo bezorgd bent om je kat, hou 'm dan binnen.
Diablo schreef:Ik zeg niet dat hij overlast bezorgt, ik zeg alleen dat de kat overlast bezorgt.
Misz_Do schreef:Diablo schreef:Ik zeg niet dat hij overlast bezorgt, ik zeg alleen dat de kat overlast bezorgt.
?
Diablo schreef:Misz_Do, ik zeg niet dat hij overlast bezorgt, ik zeg alleen dat ik meteen de politie terug zou sturen dat de kat overlast bezorgt, als ze de politie naar mij toegestuurd zou hebben (dus meer als reactie zeg maar).
Diablo schreef:Joh, ik vind het wel best. Ik geef inderdaad mijn mening, daar is het een forum voor. Als jij geen andere meningen wil lezen dan de jouwe, moet je geen topics openen.
Maar goed, veel sterkte met je kat, ik reageer hier niet meer.
Diablo schreef:Als jij geen andere meningen wil lezen dan de jouwe, moet je geen topics openen.
zydeco schreef:maar goed ik ga hem dus evven uitnodigen op de koffie en de situatie even goed uitleggen
dat als hij mijn kat voert hij ziek ervan word en dus niks anders mag geven als de brokken die ik hem heb gegeven
en mocht de kat bij hem binnen zitten en ik roep hem of hij de kat dan ook even buiten wil zetten
Diablo schreef:Je vergat een stukje te quoten. Ik zeg te ZEGGEN tegen de politie dat de kat overlast bezorgt, puur omdat ik boos zou zijn als ik de politie op mijn dak zou krijgen omdat iemand zijn kat niet bij zich wil houden.