Jack Russel aangevallen - overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Jack Russel aangevallen door stafford SCHOKKENDE FOTO'S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:28

Oprtalj schreef:
_June schreef:
Wat is Traumeel en waar kan ik dat halen?

Traumeel is een homeopatisch geneesmiddel dat veel wordt gebruikt bij verwondingen, verstuikingen en kneuzingen. Het stimuleert de genezing en werkt ook enigszins pijnstillend. Je kunt het inwendig geven in de vorm van druppels of tabletjes (ik zou inderdaad ook niets op de wond gaan smeren) en het kan zonder probleem naast de medicatie die je al van de da hebt gekregen worden gegeven.
Het is van het merk 'Van Heel' en ik haal het altijd bij de apotheek, maar er zullen vast ook wel drogisterijen of reformhuizen zijn die het hebben.

De tuinen oid zal het wel hebben
Ook de paarden drogist heeft het.
OP het plaatje daar staat alleen de zalf, maar klik je dat venster naar beneden kun je ook iezen uit druppels en tabletten

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:29

Oei dat ziet er inderdaad niet best uit, schrok best van de foto's hij heeft je jack goed te pakken genomen.

Ik hoop dat je er met de eigenaren uit kan komen, ik moet zeggen dat ik het echt super van je vind dat je niet meteen van alle daken schreeuwt dat je de hond laat afmaken en dergelijke. Wel zou ik zorgen dat de eigenaren de D.a kosten vergoeden, en de hond bv. met muilkorf word gelopen.

Ik ben benieuwd wat er uit het gesprek voort komt.

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:32

_June schreef:
Ik moet het even kwijt...

Pepper (de Jack) was mee naar stal, liep een beetje rond buiten.
Vanuit het niks werd ze aangevallen door een Stafford..
Hij had Pepper vast en iedereen was ervan overtuigd dat ie d'r dood zou bijten.
Mijn vriend trapte de Staff eraf en probeerde Pepper te pakken, die in paniek wegrende.
Toen dook die Staff er wéér op. Uiteindelijk liet hij los en kreeg mijn vriend Pepper te pakken.
Die gaf hij aan mij, ik zag wat bloed verder niets, TOT ik d'r omdraaide.....

Foto's kunnen schokkend zijn.....
Deze foto's zijn gemaakt bij de d.a. wond was hier alweer een beetje schoongemaakt en het 'flapje' was weer naar beneden geklapt. Er zit voor dik 1,5 meter aan hechtingen in!

Moest het even kwijt, ben me rot geschrokken!

http://pic19.picturetrail.com/VOL1059/3785249/7841638/246823661.jpg

http://pic19.picturetrail.com/VOL1059/3785249/7841638/246823669.jpg

Na het hechten, sta er van te kijken dat het nog zo 'mooi' is geworden!
http://pic19.picturetrail.com/VOL1059/3785249/7841638/246823665.jpg

Volgens de d.a. gaat het zeker ontsteken ondanks atibiotica etc., arm hondje gaat dus nog veel pijn krijgen. Ze ligt nu tegen een warm kruikje onder een dekentje. Heeft het koud door de shock en door de grote wond...

Jeetje voor die foto's moet je echt een sterke maag hebben echt zielig voor dat kleine beestje zeg heel veel beterschap!! en succes!!

_June

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 13:36

l0rdJ schreef:
Oei dat ziet er inderdaad niet best uit, schrok best van de foto's hij heeft je jack goed te pakken genomen.

Ik hoop dat je er met de eigenaren uit kan komen, ik moet zeggen dat ik het echt super van je vind dat je niet meteen van alle daken schreeuwt dat je de hond laat afmaken en dergelijke. Wel zou ik zorgen dat de eigenaren de D.a kosten vergoeden, en de hond bv. met muilkorf word gelopen.

Ik heb de vrouw van de pensionhouder net per sms gesproken, zij vind het verschrikkelijk en wil hem in laten slapen. Ze moet nog met haar man overleggen, spreek d'r morgen op stal.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:38

Gaan ze de kosten betalen?

_June

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 13:41

katiavl schreef:
Gaan ze de kosten betalen?

Dat moeten mijn schoonouders maar regelen met ze, kan ik niet tussen gaan zitten.
In principe is het namelijk hen hondje, Pepper woont daar Knipoog En deels bij mij in de auto, op schoot en op stal haha

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:46

_June schreef:
l0rdJ schreef:

Ik heb de vrouw van de pensionhouder net per sms gesproken, zij vind het verschrikkelijk en wil hem in laten slapen. Ze moet nog met haar man overleggen, spreek d'r morgen op stal.

Ze neemt het in iedergeval wel serieus, en heeft niet zoiets van tjah kan gebeuren!
Ik verwacht dat jullie er nu wel uit kunnen komen,

succes met de genezing van pepper, dat is natuurlijk het allerbelangrijkst!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:49

Vind het goed dat die mensen het toch wel heel serieus nemen er zijn zat mensen die denken ach pech gehad.

Heel veel beterschap met Pepper

_June

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 14:35

Dank jullie!
Ik denk idd ook dat we er wel uitkomen.

Moet tot 5 uur werken, vertel jullie daarna wel hoe Pepper het doet Lachen

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 14:48

Oei, dat ziet er niet prettig uit, arm hondje!

Knap van je dat je niet meteen roept dat de hond ingeslapen moet worden. Ik geloof dat ik dat ook niet zomaar zou doen. Het kan in onze ogen wel 'uit het niets' zijn, maar wij beheersen de hondetaal niet zo goed als honden zelf. Dus misschien was er voor de hond wel een aanleiding. Daar komt nog bij dat hij op zijn eigen erf was en jouw hondje daar dus 'niet hoorde' (dat bedoel ik niet vervelend, maar zo was het misschien in de ogen van de hond).

Hoe dan ook, erg vervelend en ik wens je alle sterkte!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:28

_June schreef:
l0rdJ schreef:

Als de staff een stamboom heeft dan zou ze ook contact kunnen opnemen met de rasvereniging. Die kennen het karakter van de staff het beste en hebben dit ook wel vaker meegemaakt denk ik.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de hond al vaker problemen heeft gegeven en dat dit de druppel is.
Laatst bijgewerkt door imaudy op 19-04-07 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:30

Sjah en als er nog een incident (hopelijk juist geschreven) gebeurd. En dit keer met kind, en ze komen erachter dat zo iets al eens voorgevallen is. Zijn ze allesbehalve mild.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:36

katiavl schreef:
Sjah en als er nog een incident (hopelijk juist geschreven) gebeurd. En dit keer met kind, en ze komen erachter dat zo iets al eens voorgevallen is. Zijn ze allesbehalve mild.

een uitval naar een kind in vergelijking naar een hond kan je niet vergelijken..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:39

LimaGentle schreef:
katiavl schreef:

een uitval naar een kind in vergelijking naar een hond kan je niet vergelijken..

Heeft daar ook niets mee te maken, er zijn al zo een gevallen gebeurd en dat werkt extra bezwaren voor de eigenaars.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:44

LimaGentle schreef:

Ik denk dat je dat wel degelijk kunt vergelijken, een hond weet echt niet of 'ie een kind of een andere hond voor zich heeft.

Fijn dat de eigenaresse er zo goed mee omgaat! Heel veel sterkte met je hondje...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:45

Sim0ne schreef:
LimaGentle schreef:

Ik denk dat je dat wel degelijk kunt vergelijken, een hond weet echt niet of 'ie een kind of een andere hond voor zich heeft.

Fijn dat de eigenaresse er zo goed mee omgaat! Heel veel sterkte met je hondje...

tuurlijk weet een hond dat wel...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:46

Moderatoropmerking:
Ik wil hier geen discussie over of een hond weet of ie een kind of een hond te pakken heeft... Graag terug ontopic.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:47

aahhh, arm hondje, sterkte ermee, hij heeft hem flink te pakken gehad zeg Boos! (rothond)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:51

hoe is het trouwens nu met het hondje?

_June

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 16:03

LimaGentle schreef:
hoe is het trouwens nu met het hondje?

Ben op kantoor dus heb ze nog niet gezien, maar degene die er nu bij is vertelde dat ze het goed doet. Ze is redelijk rustig, neemt d'r pilletjes goed in. Ze probeert alleen de hechtingen eruit te halen... Dus nu hebben ze d'r lijfje in een maillot gestopt (met verbandje over de wond), hopen dat dat scheelt. En ze laat zich heerlijk verwennen door alles en iedereen Lachen

Hoorde net trouwens van iemand die er bij stond toen het gebeurde, dat Pepper onderdanig reageerde, een beetje angstig omdat die Staff er zo op af rende. En dat die Staff er gewoon op dook, d'r vastpakte en begon te schudden en te scheuren. Jagh..

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:08

@june thnx voor je reactie terug en dat je dat ook gewoon ziet echt top Haha! je bent denk ik 1 vd weinige die onbevooroordeeld reageert mijn complimenten! Haha! ik hoop dat alles goed komt met pepper en wat goed dat de eigenaresse van de andere hond ook gewoon goed meewerkt Lachen nogmaals sterkte

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 21:49

Heb je Pepper nu al gezien?
Wil toch wel weten of alles goed met 'm gaat.
en hoe doet de maillot het?

xx.noes

_June

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 08:39

Hoi,

ja heb Pepper weer gezien. Ze deed het best goed, loopt af en toe kleine stukjes naar d'r eten en drinken. Is wel érg bang geworden, voor vreemden en andere honden. Arm ding..
De maillot hebben we weer afgedaan, we waren bang dat het verbandje aan de wond zou gaan plakken. Ze heeft nu gewoon een kap om omdat ze anders alle hechtingen eruit trekt...

Vandaag moeten we terug naar de d.a. kijken wat die er van zegt.

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 09:00

whooow heftig
super sielig voor je hondje
mijn jack russel is eerst ook aangevallen maar hij was e rniet zo erg aan toe als die van jou

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 09:43

Is er al iets meer bekend over het lot van de stafford?