Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Candorlover schreef:Wat vinden jullie van Macho?
Of zijn er nog nieuwe ideeën?
mgoeree schreef:Candorlover schreef:Wat vinden jullie van Macho?
Of zijn er nog nieuwe ideeën?
Na al die bijzondere en exotische namen die hier voorbij zijn gekomen vind ik 'Macho' maar een beetje gewoontjes eerlijk gezegd.Maar goed, jij zult zelf moeten kiezen.
Dniesjj117 schreef:Rikky is altijd leuk
Candorlover schreef:mgoeree schreef:Na al die bijzondere en exotische namen die hier voorbij zijn gekomen vind ik 'Macho' maar een beetje gewoontjes eerlijk gezegd.Maar goed, jij zult zelf moeten kiezen.
?? Ik snap je niet helemaal.. Ik had toch ook niet om bijzondere namen gevraagd? Ik bedoel, Sjaak, henk enzo vind ik nou niet echtdat je zegt bijzonder..
Candorlover schreef:?? Ik snap je niet helemaal.. Ik had toch ook niet om bijzondere namen gevraagd? Ik bedoel, Sjaak, henk enzo vind ik nou niet echtdat je zegt bijzonder..
mgoeree schreef:Candorlover schreef:?? Ik snap je niet helemaal.. Ik had toch ook niet om bijzondere namen gevraagd? Ik bedoel, Sjaak, henk enzo vind ik nou niet echtdat je zegt bijzonder..
Smaken verschillen!Ik vind dat er wel leukere namen voorbij zijn gekomen. Maar neem mijn opmerking nou niet te serieus, het was meer als een grapje bedoeld.
Het is jouw vogel en jij bepaalt de naam. Je vindt vast wel iets leuks.
In elk geval veel plezier met puntje-puntje-puntje.
Candorlover schreef:Twister
Katoo71 schreef:willem.