Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:BrittKitt schreef:Kunnen ze alsnog baby doodschoppen dus vind ik maar aparte oplossing
Maar het is nog nooit gebeurd in een dierentuin.....(dat ze het jong vermoord hebben)
slimmerik schreef:Ja, dat was geen pretje. Toch op de een of andere manier zit je gekluisterd aan het beeld. Even dacht ik nog dat ze een speelgoed olifant erin gegooid hadden. Toen ik zag dat het allemaal écht was heb ik zitten gillen achter mijn lap: Néé...néé....néé !! Mijn man wilde toen dat ik mijn lap dichtklapte. Maar toen werd het beeld al zwart gelukkig.
Net als Tavanta had ik ook duidelijk het idee dat Indra probeerde bij het jong te komen maar dat oma het jong alle kanten opschopteDoor de kleine ruimte kon Indra haar moeder niet op genoeg afstand houden.
Afgrijselijk was het....
slimmerik schreef:Het is zéker niet de schuld van de verzorgers. Ze hebben een weloverwogen besluit genomen en het heeft gewoon heel anders uitgepakt als gedacht werd.
Het is gewoon een dom ongeluk.
En dat ongeluk in Emmen met dat olifantje met een gipsen poot als ik me nog goed herinner was dat geen agressieve aanval op dat jong maar gewoon een dom ongeluk.
elinax21 schreef:iig: je moet beter je huiswerk doen
Faniek schreef:Mooie laaste zin uit het AD: Het is net voetballen er zijn altijd mensen die weten hoe het beter kan.
slimmerik schreef:elinax21 schreef:iig: je moet beter je huiswerk doen
Ik had mijn huiswerk wel goed gedaan. De verzorger op tv zei dat het nooit eerder gebeurd is in een dierentuin. En dat is ook zo. Niet uit agressie in ieder geval.