Cayenne schreef:LimaGentle schreef:misschien kan je hem voor een keuze stellen?
of hij herplaatst de hond (daar wil ik eventueel wel bij helpen vanuit Dogs With Spirit) of je geeft hem aan.. (wat natuurlijk ook stinkmodder is maar bij hem zal die hond het nooit goed hebben)
ik ben absoluut geen tegenstander van die wetgeving.. integendeel zelfs..
voor meer info kan je me altijd pb-en
Op welke basis moet de TS hem laten aangeven dan? Omdat hij zijn pup oppakt en je de rest van horen zeggen hebt? Ik denk niet dat veel politie je daarmee serieus gaat nemenJe moet er echt bewijs voor hebben dat het dier opzettelijk vechtlustig wordt opgevoedt. Daarnaast kun je niet zomaar in de wilde weg even bij die jongen gaan verkondigen dat die hond moet worden herplaatst.
Ik snap echt niet waarom de TS niet gewoon eerst met de jongen gaat pratenHet staat sowieso al enorm onbenullig als je hiermee bij de politie aankomt en je moet ze vertellen dat je niet eens met die jongen hebt gepraat
![]()
Als je nou al met hem had gepraat en hij geeft niet thuis, dan was het een ander verhaal geweest misschien, maar ik moet er niet al denken al zou het mijn hond zijn en ik moet erachter komen dat er zo over mijn opvoedwijze wordt gepraat op het internet, terwijl de TS niet eens het fatsoen heeft gehad om zelf verhaal te gaan halen. Dan mogen er wel geen namen zijn genoemd maar dat soort dingen gaan snel hoor.
Misschien is het handig om alles even te lezen en dat ik niet op grond van het oppakken dit schrijf.
Ik kan wel naar de politie gaan, de hond heeft geen papieren maar dan?
Heb ook helemaal niet gezegd dat ik naar de politie wil gaan, dat ik raad wil!
Wat het beste is om te doen en dat ik niet zomaar wat ga doen.
Heb geen namen genoemd niets dus wat is er nu aan de hand?
Ik heb mijn beslissing al genomen wat ik ga doen dus ik weet voldoende!