enfin,ik ga mn paard maar eens mishandelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arno8 schreef:Zahlina schreef:Maar hoeveel mensen hebben deze luxe niet? Dat zijn er veel.
...
Vergelijking met de kratkat: ik heb de luxe van een grote tuin niet en ook niet de luxe van een werkster die de haren voor mij opruimt, dus moet de kat maar in een krat (of had ik misschien eerst na moeten denken of ik mijn kat wel een goed leven kan geven, voordat ik hem kocht?)
Cer schreef:On topic graag, over katten dus
Cer schreef:Persoonlijk:
Ik snap best wat de TS bedoeld
Maar het is ook een beetje hoe er gereageerd wordt. Als iedereen het over katten houdt, is er niks aan de hand...
Ik kan ook het hele topic eraf halen, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dit een eenmalig iets is. BB is niet bedoeld voor paardgerelateerde zaken.
Cer schreef:Als iedereen het over katten blijft hebben, is er niks aan de hand, toch?
Cer schreef:Persoonlijk:
Ik snap best wat de TS bedoeld
Maar het is ook een beetje hoe er gereageerd wordt. Als iedereen het over katten houdt, is er niks aan de hand...
Ik kan ook het hele topic eraf halen, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dit een eenmalig iets is. BB is niet bedoeld voor paardgerelateerde zaken.
Arabesk schreef:Nou dat is overduidelijk niet de hoofdopzet van TS. Anders had hij het meteen wel bij Beestenboel geplaatst. Ik denk dat hij de vergelijking met de kat maakt om mensen bewuster te maken van de situatie van sommige paarden.
Arabesk schreef:Nou dat is overduidelijk niet de hoofdopzet van TS. Anders had hij het meteen wel bij Beestenboel geplaatst. Ik denk dat hij de vergelijking met de kat maakt om mensen bewuster te maken van de situatie van sommige paarden.
Arabesk schreef:Een paard in het wild legt al grazend zo'n 10 km per dag af.
Een stalpaard beweegt in 24 uur maar zo'n 800 meter opgeteld.
Dusss een paard in een kratje eh pardon stal stoppen is minstens net zo erg, zo niet erger, dan een kat in een krat.
MovingCloud schreef:Natasja91 schreef:Neem me niet kwalijk,maar hoe vaak worden de naturals daar niet aangevallen en met vragen /verwijten bestookt terwijl ze juist op hun eigen Naturals forum posten?*klik*
Ga hier lekker interessant zitten doen en laat ''niet-naturals'' lekker doen wat ze willen, zullen ze dat bij jou misschien ook wel doen.
Dan vallen de normals daar allemaal binnen,en als we daar iets van zeggen,dan krijg je als antwoord dat je overal mag posten,en nu het een keer andersom gedaan word moeten we maar oprkassen??
Ik dacht het niet,ook wij mogen hier posten,net als de normals in het Naturals forum.
.
Paula schreef:esther_sonja; tip om de de volgende keer het hele topic door te lezen.
esther_sonja schreef:HUHH???
Ik snap er niets van
Ik dacht : AGHHH wat zielig.....arm poesjee...
maar zit hij nou niet dagen lang in de stal met longeren
Of hee? ik snap het niet