Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es79 schreef:Ja juist wel om hem zijn rust te gunnen!
aslan schreef:Ze heeft erbij gezegt dat ze hem weer gewoon in zijn bench wil hebben is lezen dan ZO moeilijk?
BrittKitt schreef:Is lezen zo moeilijk?
Heb jij mijn reactie op de vorige pagina gelezen?
Waarom komt het topic zo ontzettend op mij over dat ze de makkelijkste oplossing voor zichzelf zoekt en niet de beste voor het dier?
aslan schreef:omdat niet alles kan en daar moet ook rekenig mee worden gehouden!
En ja soms moeten ik en mijn zusje ook naar mijn kamer om rustig te worden!! ok AD(H)D!)
Vende schreef:BrittKitt schreef:Is lezen zo moeilijk?
Heb jij mijn reactie op de vorige pagina gelezen?
Waarom komt het topic zo ontzettend op mij over dat ze de makkelijkste oplossing voor zichzelf zoekt en niet de beste voor het dier?
Omdat dit op JOU zo overkomt (en misschien ook op andere) maar iets kan anders overkomen
dan is bedoelt
WildWings schreef:Es79 schreef:Ja juist wel om hem zijn rust te gunnen!
Es79 schreef:Jouw hond eet bij jou aan tafel met mes en vork!?
aslan schreef:Die hond heeft ook speeltjes om mee te spelen dus bezigheden is het niet en ja ik zit ook weleens 4/5 uur op mijn kamer omdat ik mezelf gewoon te druk vind!
Citaat:Ze gaat naar iemand die verstand heeft van honden om misschien wel OPNIEUW EEN OPVOEDING!
WildWings schreef:Es79 schreef:Jouw hond eet bij jou aan tafel met mes en vork!?
Het was een vraag, geen conclusie. Ik heb altijd geleerd dat het beleefd is om antwoord te geven op een vraag..
Nee, maar wat maakt het verschil? Waarom zou je een druk dier wel opsluiten omdat het makkelijker is maar een druk mens niet? Omdat een mens er wat van kan zeggen en aan tafel eet met mes en vork en omdat een dier 'slechts' z'n kop kapot ramt om er wat van te zeggen en uit een bak eet
Vende schreef:Kijk daar heb je je antwoord WildWings, van Aslan.
Wie zegt dat ik niets aan de problemen ga doen? Zoals je al 2 keer hebt kunnen lezen ga ik naar iemand die er verstand van heeft.
Laat dat niet een beetje zien dat ik mezelf niet zie als een alleswetende God, in tegenstelling tot sommige mensen?
Ik laat mijn hond straks wel 'opnieuw opvoeden' zoals jullie het noemen, maar niet door mijzelf.