Gruwelijke vossenmoord!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AstraGirlie

Re: Gruwelijke vossenmoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 20:06

O ja, tuurlijk ik ga midden in de nacht daar met een mes die venten gaan doodsteken... Koe

cleyto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 20:13

Mes?Venten?
Gewoon de politie bellen als je een stroper opmerkt, maakt al een wereld van verschil.Zo weten zij dat ze geen vrij spel hebben.

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 20:16

Ik woon toevallig een uur en een kwart rijden vandaar, (of is dat ook verkeerd?) dus ik ga daar niet gaan patrouilleren in the middle of nowhere in een tentje om de politie te bellen. Er is al een onderzoek gestart...

Misschien kan jij wel op pad, vanuit jouw ongetwijfeld zeer vriendelijke provincie, als je die stropers wil klissen?

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 20:23

cleyto schreef:
Mes?Venten?
Gewoon de politie bellen als je een stroper opmerkt, maakt al een wereld van verschil.Zo weten zij dat ze geen vrij spel hebben.

De meeste mensen (ook west vlamingen Clown ) werken overdag en slapen 's nachts.. Blij dat ze in hun bedje liggen,ik geloof ook niet dat ik op de loer zou gaan liggen voor een stroper.. Daarbij vind ik dat je wel erg discriminerend bezig bent! Heb zelf (als nederlander) in belgie stage gelopen en echt een gave tijd gehad, en ja, er werden natuurlijk grappen gemaakt over ons nederlanders net als wij over jullie doen.. Maar grappen zijn wat anders als gemeende woorden!

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 20:52

MissBenthe85: Amen Lachen
Jee, die foto's, brr, krijg er kippenvel van!!

cleyto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 21:36

AstraGirlie schreef:
Ik woon toevallig een uur en een kwart rijden vandaar, (of is dat ook verkeerd?) dus ik ga daar niet gaan patrouilleren in the middle of nowhere in een tentje om de politie te bellen. Er is al een onderzoek gestart...

Misschien kan jij wel op pad, vanuit jouw ongetwijfeld zeer vriendelijke provincie, als je die stropers wil klissen?

Ik moet niet op pad voor de stropers uit west-vlaanderen.Dat is de taak van de mensen daar.Moeten inwoners van andere provincies nu al opdraaien voor de wanpraktijken daar?Mooi is dat!

cleyto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 21:38

MissBenthe85 schreef:
cleyto schreef:
Mes?Venten?

De meeste mensen (ook west vlamingen Clown ) werken overdag en slapen 's nachts.. Blij dat ze in hun bedje liggen,ik geloof ook niet dat ik op de loer zou gaan liggen voor een stroper.. Daarbij vind ik dat je wel erg discriminerend bezig bent! Heb zelf (als nederlander) in belgie stage gelopen en echt een gave tijd gehad, en ja, er werden natuurlijk grappen gemaakt over ons nederlanders net als wij over jullie doen.. Maar grappen zijn wat anders als gemeende woorden!

Discriminatie?? Hou je aub aan de feiten!Die zijn er gewoon en daar kan je niet om!

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 21:48

Welke feiten heb jij dan dat Westvlamingen kortzichtig, ruig en sjauvinistisch zijn?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 21:55

Deze manier van discussieren kan zo niet. Dit topic gaat op slot voor overleg.