Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cleyto schreef:Mes?Venten?
Gewoon de politie bellen als je een stroper opmerkt, maakt al een wereld van verschil.Zo weten zij dat ze geen vrij spel hebben.
AstraGirlie schreef:Ik woon toevallig een uur en een kwart rijden vandaar, (of is dat ook verkeerd?) dus ik ga daar niet gaan patrouilleren in the middle of nowhere in een tentje om de politie te bellen. Er is al een onderzoek gestart...
Misschien kan jij wel op pad, vanuit jouw ongetwijfeld zeer vriendelijke provincie, als je die stropers wil klissen?
MissBenthe85 schreef:cleyto schreef:Mes?Venten?
Gewoon de politie bellen als je een stroper opmerkt, maakt al een wereld van verschil.Zo weten zij dat ze geen vrij spel hebben.
De meeste mensen (ook west vlamingen) werken overdag en slapen 's nachts.. Blij dat ze in hun bedje liggen,ik geloof ook niet dat ik op de loer zou gaan liggen voor een stroper.. Daarbij vind ik dat je wel erg discriminerend bezig bent! Heb zelf (als nederlander) in belgie stage gelopen en echt een gave tijd gehad, en ja, er werden natuurlijk grappen gemaakt over ons nederlanders net als wij over jullie doen.. Maar grappen zijn wat anders als gemeende woorden!