Kan niet kiezen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Kan niet kiezen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 13:29

Hoop ik ook, vind het altijd zo jammer als een topic (net als nu) een aantal pagina's lang is waarin iedereen het zelfde zegt en de TS is toch eigenwijs genoeg om precies het tegenovergestelde te doen Nagelbijten / Gniffelen

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 13:30

Ja iedereen zit hier maar te zeggen dat een parkiet niet alleen mag zitten en jij zegt dat het een parkiet wordt. Clown

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 13:31

Muahahahah een Parkiet kan wel alleen zitten en anders neem ik er 2..Tong uitsteken

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 13:31

Ik zou een parkiet kiezen, want hamsters slapen overdag. Lachen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 13:33

dat bedoel ik dus met het hele topic zegt het ene en de ts doet het andere... waarom open je dan in godsnaam een topic als je je toch niks van anderen aantrekt Verward

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 13:33

Het worden 2 parkieten..Tong uitsteken

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 13:34

Ik ehb toch gevraagd hoe hamsters waren enso.
En fretten vallen ook af..
Dus ik Trek me wel wat aan van die anderen..

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 13:35

Gelukkig 2, heel verstandig.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 13:37

Muahah ja ik sei een maar ik bedoelde dat ik gekozen had voor diersoort parkiet..Tong uitsteken

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 15:48

Komt misschien wel heel banketstaaf over als ze niks van advies aantrekt, maar aan de andere kant is advies toch juist iets om je eigen conclusies uit te trekken en daar voor jezelf het beste uit te halen. Dus niet letterlijk op te volgen Clown
Ik ben altijd zo dat des te harder mensen mij het advies geven van niet doen, ik het dus juist wel doe.... Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 15:56

Boertjes schreef:
Ik ben altijd zo dat des te harder mensen mij het advies geven van niet doen, ik het dus juist wel doe.... Vork

Wat dom. Dus als ik zeg, je moet je cavia's samen huisvesten, ga jij ze juist expres alleen zetten.

Sneu. Huilen van het lachen

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 15:57

Wuis schreef:
Boertjes schreef:

Huilen van het lachen

Best wel triest eigenlijk als ik t zo nalees, maar toch is 't zo Haha!

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:14

dan ben je inderdaad best wel triest boertjes, en eigenlijk al mag ik het niet zeggen ook best wel dom, maar goed, je zegt het zelf.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:15

Denk dat het heel menselijk is om hoe harder je gepusht wordt er nog harder tegenin tegaan.. Mensen willen zelf controle hebben over wat ze doen en geen dingen op laten dringen.. Vaak is het nuttiger om gewoon advies te geven dan er echt op door te drammen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:18

Boertjes heeft het ook over advies. Staat er letterlijk.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:19

Goudhamsters zijn wel erg leuk en lief.

Ben nog nooit gebeten door mijn hamsters en ik kon letterlijk alles met ze doen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:22

Wuis schreef:
Boertjes heeft het ook over advies. Staat er letterlijk.

Ja ok, das waar.. Naja, bedoelde het ook niet aanvallend ofzo, maar meer dat het menselijk is om 'je eigen ding' te willen doen ook al is het dat niet, maar alleen om tegen iemand in te gaan.. Denk dat iedereen dat af en toe wel heeft en de één iets meer dan de ander Lachen

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:24

ja, maar al wordt je nog zo hard verteld dat wat je doet niet goed is voor een dier en je doet het juist daarom wel, dan vind ik je persoonlijk gewoon een dierenbeul, echt zo hard ben ik dan wel.
Want je doet iets tegen beter weten in en je hebt de mogelijkheid het anders te doen.
Als je het dan EXPRES toch doet, ja dan vind ik dat echt heeel dom en gemeen voor een dier.
Sorry, kan me echt heel boos maken om dit soort mensen, hoewel het niets met het topic te maken heeft.

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:25

Ik krijg zelf een valkparkiet! Ze zijn ontzettend gezellig!
Een hamster vind ik ook wel leuk.. Maar die slapen zoveel..
Ik heb zelf ook twee konijntjes! Ze zijn super gezellig. Alleen houden ze niet zo van knuffelen. Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:30

lejo schreef:
ja, maar al wordt je nog zo hard verteld dat wat je doet niet goed is voor een dier en je doet het juist daarom wel, dan vind ik je persoonlijk gewoon een dierenbeul, echt zo hard ben ik dan wel.
Want je doet iets tegen beter weten in en je hebt de mogelijkheid het anders te doen.
Als je het dan EXPRES toch doet, ja dan vind ik dat echt heeel dom en gemeen voor een dier.
Sorry, kan me echt heel boos maken om dit soort mensen, hoewel het niets met het topic te maken heeft.

Dat is ook gewoon dom.. Maar als iemand zegt dat je 2 vogels moet nemen ipv 1 en je neemt er 1 uit eigen overwegingen, ben je imo niet meteen een dierenbeul als je verder wel alles in orde hebt (veel ruimte en aandacht ed)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 17:05

Dan heb je misschien verder wel alles in orde, maar het allerbelangrijkste niet. Huilen van het lachen

En dat is nou juist zo sneu...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 17:06

Tjah en daar over verschillende meningen.. Ik ben van mening dat je zon beestje beter alleen en met veel aandacht in een ruime omgeving kan houden dan met 2 in een kooitje waarin ze de vleugels niet eens kunnen strekken.. Maar die discussie is al gevoerd en zal ik verder niet over doorgaan Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 17:08

Je kunt ook twee in een ruim hok hebben en los laten vliegen. Knipoog

Een vogel alleen houden vind ik een kwestie van eigenbelang. En eigenbelang kom je bij de mens helaas zo vaak tegen..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 17:10

Tjah, dan noem je het eigenbelang. Ik heb ook een vogeltje alleen zitten.. Maar heb vantevoren wel de nodig boekjes gelezen, een ruime voilere aangeschaft, allerlei verschillende voertjes, mineralenbloke, speeltjes en weet ik het wat.. Beest zit de hele dag tevreden te kwetteren en te spelen en komt regelmatig even buurten.. Zielig? Wat jij wil

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 17:13

Ja, ik vind dat zielig. Een paard zet je immers ook niet geisoleerd van andere paarden. Lachen