Daisy
Daisy en zijn grote vriend bobby.
Daisy en bobby en kalise en jappie voor de kerstfoto.
Dit is onze ouwe hond nikkie ook een teckel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marsi schreef:Juulenjulia: wat een verschil terwijl het allemaal familie is van elkaar! Leuk om te zien! En wat is Teuntje een schatje! MAar 5? Poeh...wij hebben al moeite met 3 (eigenlijk 1 bejaarde waar je geen last van hebt en 2 die strontvervelend zijn)
Jackgirl, foto's zijn écht super leuk! Ook al zo'n schattig beestje!
sara0 schreef:wat een leuke foto's allemaal!
oudehinken, wat een haar! wij hebben ook en naja langhaar maar die heeft niet zoveel haar!
memerel schreef:otto was krantzindelijk toen hij kwam, dus misschien kan jij dat ook proberen:
overal kranten leggen (desnoods in kleinere ruimte stoppen), en dan als hij op de krant plast of poept belonen.
En dan telkens minder kranten neerleggen, en dan op een gegeven moment kan je de krant weg halen...
Otto was toen wel pup, maar die associeerde de krant met een plek waar hij mocht poepen en plassen. En als er geen krant was, mocht hij dus eigenlijk niet plassen.
En als hij buiten plast, moet je hem dus erg belonen want dat is goed...
hopelijk heb je hier wat aan...
memerel schreef:ik snap dat het erg vervelend is...
Bij Victor duurde het ook erg lang voor hij zindelijk was...
maar het hoeft niet duur te worden he met die krantenoude kranten gebruiken, en als die op zijn gewoon bij de buren vragen
maar succes ermee...
marsi schreef:Niet goedschiks? Dan maar kwaadschiks en eens een keer die neus er doorheen halen! Erg zielig (ik kan het niet en liet het altijd mn stiefvader doen) maar het werkt wel. Honden zijn namelijk vies van dr eigen behoeften en ze leren het behoorlijk snel als ze een keer met dr neus door dr eigen plas worden gehaald (de rest wordt zo smerig, dus ik raad je aan dit alleen te doen bij dr plasjes!)
draverr schreef:Bench ook geprobeert, Maar daar werd hij ook zwaar agresief van, dus dat was ook geen optie, Overigens ook in de bench geplast!
Het is ook zo dat hij niet een eigen plekje kan vinden want die hij wel
Maar ik denk dat ik veel gedult moet hebben, en las net ergens anders dat sommige honden het gewoon hebben dat ze niet zinderlijk worden, daar moet je maar mee leven, is weinig aan te doen.