dat wordt weer nachten waken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:jeetje, je neemt 1 poes mee naar huis en zo heb je weer een heel nest....
Leonoor schreef:Liezel1 schreef:jeetje, je neemt 1 poes mee naar huis en zo heb je weer een heel nest....
Ze mag op mijn slaapkamer bevallen, dus dat scheelt weer
Leonoor schreef:Dat knoflook goed tegen vlooien is weet ik, maar waarop baseer je die uitspraak van Frontline?
cissy schreef:leuk poesje hoor, maar je hebt er dus gelijk een aantal extra...
Leuk kitties!
Zou het niet kunnen dat dit poesje gewoon een baasje heeft? ze is al een jaar of 3 (las ik geloof ik) en ze zal toch niet al al die tijd daar rond hebben gelopen?? En ze is ook zo aanhankelijk en makkelijk te hanteren, ik kan me niet voorstellen dat dit een zwervertje zou zijn....
Heb je al amivedi etc ingeseind? (misschien stomme vraag aan jou als kattenliefhebber...)
Sanniej_ schreef:Ik snap ook niet waarom je de dierenambulance niet had gebeld.
Iedereen heeft zo`n slecht beeld over hun en het asiel.
Mijn moeder werkt in het dierenasiel en op de dierenambulance is ze vrijwilligster.
Al 10 jaar ik ging ook heel vaak mee en was regelmatig op het asiel.
Katten hebben het erg goed daar worden verzorgt enzo en als er na 2 weken nog geen eigenaar zich gemeld heeft zoeken ze een nieuw baasje.
En nu zit jij dus met een nest..
Tis maar waar je je geld en tijd aan wilt besteden he
dollemina schreef:Dus het lijkt me voor een zwanger katje helemaal niet gezond.
Mag ze trouwens wel op met frontline behandeld worden als ze zwnger is?
HandtasJe schreef:aaah arm katje ook
Leonoor schreef:Sorry hoor, maar waar lees jij dat ik iets tegen de Dierenambulance en het Asiel heb? Nergens toch? Alleen heb ik er voor gekozen om ze mee naar huis te nemen. Elk asiel zit bomvol.
Heb vorig jaar zomer een aanlopertje gehad die ik naar het asiel wilde brengen. Ik gebeld, ik kon niet eens echt terecht omdat alles vol zat. Ik vind dat ze super werk doen, maar als ik ze wat kan verlichten, lijkt mij dat ook geen probleem.
En tsja, als ik mijn geld en tijd er aan wil besteden, prima toch?