Dierenambulance?? je hebt geen moer aan ze!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Re: Dierenambulance?? je hebt geen moer aan ze!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:46

naadje24 schreef:
Zegt de intellect Slapen

Ik blijf het niet uitleggen en verontschuldigen en goed praten en ga er ook maar niet verder over door aangezien wij er toch niet uit komen aangezien je jezelf graag doordramt (net als bij eerdere topics he? Vork )

Intellectuele, bedankt voor het compliment Ja
En wat heeft dat "net als bij eerdere topics" nou weer te betekenen. Ik zit hier met een standpunt en die verdedig ik. Als we het dan over drammen gaan hebben ken ik er nog wel eentje.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 23:47

Slapen

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:47

Dat bedoel ik.. Sorry maar ik hou hiermee op. Als ik op deze manier word behandeld hier..
Wàt een respect!

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:49

ik ben wel zeer positief over de dierenamulance. ik woon in groningen.
ze komen altijd als ik bel. of het nou een hond kat of konijn is. dag of nacht. op vrijdagnacht breng ik met de auto kranten rond, en dan kom je nog wel eens wat tegen. soms duurt het wel wat lang voor ze komen, maar ja. ze hebben maar 2 auto's.

1 keer was er een konijn aangereden. zijn achterpoten waren er af gereden. mijn moeder en ik konden het niet over ons hart verkrijgen om hem dood te laten bloeden. wij dierenambulance gebelt. verteld dat hij het nooit zou halen. toch zijn ze gekomen om hem op te halen en te laten inslapen.

en zo kan ik nog veel meer verhalen vertellen wat ik allemaal met de dierenambulance heb meegemaakt.

ik denk niet dat het zozeer aan de organisatie ligt. maar meer aan deze man zelf. tja... luie mensen zijn er altijd.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 23:51

Eightlegged schreef:
Dat bedoel ik.. Sorry maar ik hou hiermee op. Als ik op deze manier word behandeld hier..
Wàt een respect!

Nee jij toont respect? jij begon met je intellect!kom op zeg! je moet wel fair blijven.......
ik heb het al vaak genoeg uitgelegd maar je blijft gewoon nou eenmaal graag doorzeiken..
dan kan je dat soort reacties verwachten!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:51

Ik heb het 9 van de 10 keer niet eens tegen jou joh, lezen is ook een vak apart blijkt wel weer.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 23:52

Eightlegged schreef:
Ik heb het 9 van de 10 keer niet eens tegen jou joh, lezen is ook een vak apart blijkt wel weer.

idd! aangezien je al 3 x over hetzelfde opmerkingen hebt gegeven!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:53

Omdat jij er telkens weer tegen in gaat met ook steeds weer hetzelfde gezeur Clown
En dan heb je het over fair. Lol.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 23:55

ach ja het is maar waar je op kickt he Koe

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:56

Hier, heb je je laatste woord. Alsjeblieft.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:57

het mag ook een beetje volwassener he Knipoog
Iedereen mag zijn ding zeggen, neem het nu van beide kanten op, en maak er iets van. Inplaats elkaar voor .... te verkondigen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 23:58

Eightlegged schreef:
Hier, heb je je laatste woord. Alsjeblieft.

Doei!
bokse he... Knipoog

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:10

LimaGentle schreef:

wat ben je dan voor een dierenambulance als je het dier niet eens de KANS geeft... hoe denk je dat dat over komt bij mensen die de dieren ambulance bellen en vervolgens te horen krijgt dat ze het zelf op moeten lossen...???
waarom word de dierenambulance dan gefinancierd???

Heb ik die regels bedacht dan????

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:13

Cayenne schreef:
Wat is dat voor een aparte instelling als Dierenbescherming zijnde Verward Nou als dat de instelling is van een organisatie (vrijwillig of niet) dan denk ik dat ik mijn jaarlijkse vrijwillige bijdrage ook maar ga intrekken.

Doel je nou op het feit dat wij niet rijden voor vogels?
Gezien je woonplaats neem ik aan dat jij niet de DA Eindhoven steunt maar een andere.
Of misschien wel niet de DA maar de DB...?

Wij (Ehv) vallen niet onder de DB!
En daarnaast: iedere DA heeft zijn eigen regels mbt nachtdienst.
Dus wat bij ons de regels zijn, hoeft bij een andere DA helemaal neit zo te zijn.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:17

Iris82 schreef:
LimaGentle schreef:

wat ben je dan voor een dierenambulance als je het dier niet eens de KANS geeft... hoe denk je dat dat over komt bij mensen die de dieren ambulance bellen en vervolgens te horen krijgt dat ze het zelf op moeten lossen...???
waarom word de dierenambulance dan gefinancierd???

val ik jou aan dan???

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:22

LimaGentle schreef:
Iris82 schreef:

val ik jou aan dan???

Je reageert op mijn post met een vraag?
Dus ik vraag wat terug.

En ik dacht: Goh, laat ik eens mee doen in het veelvuldige gebruik van leestekens.
Wat dus opgemerkt wordt als een aanval.
Maar nee, dat was het dus niet. Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:24

naadje24 schreef:
Eightlegged schreef:
Wàt een respect!

Nee jij toont respect? jij begon met je intellect!kom op zeg! je moet wel fair blijven.......
ik heb het al vaak genoeg uitgelegd maar je blijft gewoon nou eenmaal graag doorzeiken..
dan kan je dat soort reacties verwachten!

Kom op zeg. Laten we een beetje redelijk tegen elkaar blijven!? Meningsverschillen bestaan nu eenmaal en Eightlegged gaat een discussie (gelukkig) niet uit de weg; vind ik trouwens best moedig aangezien ze zich zo ongeveer tegen iedereen lijkt te moeten verantwoorden hier. Pff, flauw hoor.
Kan zij er wat aan doen dat de DA zich moet houden aan bepaalde regels? Dat collega's van andere afdelingen lompe dingen doen?
Als je het hebt over respect, toon dan wat respect naar degene die zonder betaald te worden, onder vaak vervelende omstandigheden doet wat ze kan op de DA!

LimaGentle schreef:
ik ken veel mensen die te maken hebben gehad met de dierenambulance.. dus ik weet echt wel waar ik het over heb...

Okee, dus jij weet aan de hand van derdehandsverhalen waat je het over hebt? Lachen

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:26

Een DA hoeft in principe na 22.00 niet meer uit te rijden,
dan is het de ''taak'''de politie !
en voor loslopende dieren rijden hoeft ook niet.
Dus als je hem ff had gevangen en vastgehouden
dan..
Lachen

ps bedoel dit niet verkeerd hoor maar regels zijn regels

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:29

Citaat:
Okee, dus jij weet aan de hand van derdehandsverhalen waat je het over hebt

mijn buren werken bij de particuliere dierenambulance... dus die weten er echt wel wat vanaf lijkt mij... Ach gut die klagen zelf ook over de gefinancierde dierenambulance... lijkt me duidelijk dus...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 00:33

BelgenGek schreef:
Een DA hoeft in principe na 22.00 niet meer uit te rijden,
dan is het de ''taak'''de politie !
en voor loslopende dieren rijden hoeft ook niet.
Dus als je hem ff had gevangen en vastgehouden
dan..
Lachen

ps bedoel dit niet verkeerd hoor maar regels zijn regels

voor wie is deze nou bedoeld Verward

@Zwartwitje: een goede discussie ga ik ook niet uit de weg en ben ik zeker voorstander van....een goede dus.....
ik hoef me toch niet te blijven verantwoorden voor iets wat ik in het begin fout heb gedaan (niet eens echt gedaan maar getypt) en daarna uitgelegd heb Verward
Het punt is besproken en de haar standpunt kennen we nu....einde discussie dan toch..? Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:35

dat bedoel ik maar Belgengek, regels zijn regels Ja (in de hoop dat ik nu niet teveel klink als mevrouw Verdonk Haha! ) Alhoewel die meneer dat wel even had kunnen uitleggen tijdens het telefoongesprek Knipoog
Maar ik denk dat de uiterste uitrijtijd wel verschilt per DA-post, maar dat weet ik niet zeker.

Okee LimaGentle, kan me voorstellen dat je een mening vormt naar aanleiding van wat je buren je vertellen. Maar dan weet je nog niet waar je het over hebt, dat weet je pas als je 't van dichtbij hebt meegemaakt. Net als dat ik zelf niet beweer dat ik alles van de DA afweet, aangezien ik nog nooit echt zelf op de DA wagen heb gereden.

Naadje24: nee, je hoeft je niet te blijven verantwoorden. Net als dat Eightlegged dat niet hoeft te doen Lachen En als jij de discussie hier wilt eindigen, mij best, 't is jouw topic. Beetje jammer dat 't op deze manier moet gebeuren.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:39

Keeva schreef:
Wil na al deze negatieve verhalen toch ook even mijn positieve verhaal vertellen. In het kort : onze flatcoated retriever is in de afgelopen oudejaarsnacht ontsnapt, is aangereden, en de man van de dierenambulance (regio Uden, vér buiten de regio waar wij normaal onder vallen, maar verder wilde er niemand komen, politie niet, dierenambulance eigen regio was niet bereikbaar) is tijdens die oudejaarsnacht uren bezig geweest om een dierenarts te vinden die onze hond wilde behandelen. Hij heeft ons de volgende dag persoonlijk nog opgebeld omdat hij heel graag wilde weten hoe het onze hond verder vergaan was. Helaas is onze lieve Clay een week later alsnog ingeslapen vanwege een gebroken ruggewervel, maar ik ben die lieve man tot de dag van vandaag dankbaar dat hij onze lieverd zo goed opgevangen en verzorgd heeft in die nacht !!! Wat mij betreft dus hulde aan de dierenbescherming, mensen die dit allemaal vrijwillig en met heel veel liefde doen !!

UDEN dat is de ambulance waar we pas nog een gewonden gans hebben gevangen en mee naar een dierenarts zijn gereden...

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:42

Sorry dat ik het zeg maar ik moet een beetje lachen, naadje post alleen maar een verhaal omdat ze het effies kwijt moet en er onstaan gelijk hele discusies !! Bloos

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:47

Dat is toch een normaal gevolg van het posten van zo'n verhaal? Wat denk je nu, dat we allemaal met verhalen komen van oooh, wat vervelend voor je en verder niks?
Nog even voor de duidelijkheid: als ik zelf zoiets zou meemaken zou ik 't ook even kwijt willen en ik vind het zeker vervelend voor de TS wat er gebeurd is.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 00:53

Zwartwitje schreef:
Naadje24: nee, je hoeft je niet te blijven verantwoorden. Net als dat Eightlegged dat niet hoeft te doen Lachen En als jij de discussie hier wilt eindigen, mij best, 't is jouw topic. Beetje jammer dat 't op deze manier moet gebeuren.

ja anders blijft het maar doorgaan en doorgaan Knipoog
ik vind het ook enigzins jammer dat het zo eindigt maargoed 2 kuifen,2 schuld zoals vaders altijd zei Haha!