Keeva schreef:Wil na al deze negatieve verhalen toch ook even mijn positieve verhaal vertellen. In het kort : onze flatcoated retriever is in de afgelopen oudejaarsnacht ontsnapt, is aangereden, en de man van de dierenambulance (regio Uden, vér buiten de regio waar wij normaal onder vallen, maar verder wilde er niemand komen, politie niet, dierenambulance eigen regio was niet bereikbaar) is tijdens die oudejaarsnacht uren bezig geweest om een dierenarts te vinden die onze hond wilde behandelen. Hij heeft ons de volgende dag persoonlijk nog opgebeld omdat hij heel graag wilde weten hoe het onze hond verder vergaan was. Helaas is onze lieve Clay een week later alsnog ingeslapen vanwege een gebroken ruggewervel, maar ik ben die lieve man tot de dag van vandaag dankbaar dat hij onze lieverd zo goed opgevangen en verzorgd heeft in die nacht !!! Wat mij betreft dus hulde aan de dierenbescherming, mensen die dit allemaal vrijwillig en met heel veel liefde doen !!
UDEN dat is de ambulance waar we pas nog een gewonden gans hebben gevangen en mee naar een dierenarts zijn gereden...