En je had er al over dat die muis niks voelt!! Knap hoor, in een vorig leven muis geweest????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tavanta schreef:Vraag me af hoeveel mensen hun katten binnen houden omdat ze anders zielige muisjes op gaan eten
Die spin eet overigens netter een muisje dan mijn kat
Mooie foto's
Meetje22 schreef:Oke moet zeggen dat ik het niet zo'n lekker gezicht vind maar dat zal meer met mn angst voor spinnen te maken hebben.
Muisje is toch wel dood hoop ik?
Vind je foto's wel super scherp.
lotteke schreef:Lees net dat je er 100 hebt..
heb je niet af en toe een oppas nodig? Kom graag mee voeren![]()
En verder, je kunt klagen..steen aan been..
Die muis heeft minder te lijden dan een knol dat verwaarloosd word..
Eightlegged schreef:lotteke schreef:Lees net dat je er 100 hebt..
heb je niet af en toe een oppas nodig? Kom graag mee voeren![]()
En verder, je kunt klagen..steen aan been..
Die muis heeft minder te lijden dan een knol dat verwaarloosd word..
De TS heeft er geen 100, dat ben ik![]()
Een oppas vind je niet zo snel voor zulke beestenNou scheelt het dat een spin maar eens in de week hoef te eten!
nightlover schreef:tita schreef:blijkbaar ben ik toch niet de enige die het vreselijk vind voor de levende dieren kijk in het wild kan het muisje nog proberen te vluchten maar hier heeft ie geen schijn van kans
Zo een muis kan niet eens zien laat staan wegrennen...
Of liep jij al toen je baby was ??
Je kan beter jezelf zielig vinden,die muis zijn herseninhoud is volgens mij nog groter![]()
Start zelf een topic waar je erover kan mekkeren,
Maar verziek iemands topic niet
messica schreef:En wat is het nut van deze foto"s??? Vindt het niet echt passend op een forum waar toch (mag ik aannemen) veel dierenliefhebbers zitten!! En dan heb ik het over alle dieren dus ook kleine net geboren muisjes...hmm geen porum dus..maar ja das mijn mening..!!