Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tyrza schreef:*********************************************************![]()
![]()
UNIEKE AANBIEDING!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
NU GRATIS AF TE HALEN:
Unieke Strijense veldmuizen met een goede pedigree. In alle soorten en maten, in elke leeftijd. Maar dat is nog niet alles! Indien u nu 2 muizen koopt, krijgt u het nestje er gratis bij!!
BESTEL NU, KOOP LATER:
Jawel mensen, komend voorjaar zijn ze er weer: De Strijense kwettermus! Indien u nu besteld, krijg u ze komend voorjaar gratis met nest en ei!!!! Zie onze vorige aanbieding: viewtopic.php?f=1&t=549824&st=0&sk=t&sd=a
SLA NU UW SLAG!!!
PB mij voor meer informatie!!!
Resultaten behaald in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst. Vangen = kopen. Geen niet goed, mu(i)s terug garantie
Eightlegged schreef:Miuzen kunnen ook verdomd goed bijten, en die kans is véél groter
fjordnina schreef:Ja, dit is hard, maar wel de realiteit.
Eightlegged schreef:Ja joh, dat komt hier helemaal niet voor
Deze link is nog veel leuker![]()
http://www.farinacciwinery.com/brown_recluse_spider.htm
Miss_Montana schreef:fjordnina schreef:Ja, dit is hard, maar wel de realiteit.
Het is nu eenmaal ongedierte? Maar wie heeft ooit bepaald wat ongedierte is en wat niet vraag ik me dan af? Ik wil ze ook niet in mijn huis hebben want ze vreten alles op en gelukkig hebben wij ze ook niet. Of nouja, we zien ze niet althans. Als je bedenkt dat er in 1 op de 2 huizen in Nederland een muis aanwezig is... Da's ook realiteit.
Maar ik vind het goed dat ze tenminste voor die beestjes zorgt en ze niet aan hun lot overlaat. En mss zijn die beestjes wel tam te krijgen. Als je het niet probeerd zal je het ook nooit weten.
MoniqueT schreef:Tja, ik zie het nut van die beestjes opvoeden ook niet in. Ik hou ook van dieren, maar ook hier in de stallen staan doosjes gif ...anders worden we er mee overspoeld!
orri schreef:die komen hier niet voor idd, maar ik weet dat het voor kan komen
ook als ik dingen volg over vogelspinnen en taipan slangen e.d. hou ik het liever op gif-loos
![]()
En ik ken nog geen muis die zulke effecten veroorzaken kan met een beettenzij je een hondsdolle muis tegen komt