Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Die is oud...
Maar het verschil is dus individueel voor de hond, daar heeft een hond in een Nederlands asiel net zoveel recht op als een in een buitenlands asiel....
Billy schreef:Ja, maar je moet een hond wel een hond laten. Mensen stellen dieren tegenwoordig boven mensen, en dat is naar mijn mening fout.
Billy schreef:Ja, maar je moet een hond wel een hond laten. Mensen stellen dieren tegenwoordig boven mensen, en dat is naar mijn mening fout.
Billy schreef:Door de manier waarop jij honden op een voetstuk zet. Het is ook een idee wat ik uit je berichten krijg, ik heb je nooit live gezien, maar zo kom je over.
Pauline schreef:Ik heb bijzonder slechte ervaringen over een stichting (niet die van greyhounds of hier genoemd geloof ik) en heb er veel verdriet aan over gehouden. Never ever, dacht ik...
Maar wat heb ik n? Uit een NL asiel, een spaans hondje. Tja...die man heeft zo'n goede naam dat hij dat erbij doet, en volgens de AID gewoon netjes, geen puppiehandel.
Maar dan nog, als je ziet in de asiels en op marktplaats wat er aangeboden wordt, dan draait mijn hart zich al om. Die honden die afgedankt worden om soms helemaal niks, of erger: na een periode van mishandeling, bah. Hier in NL hebben ook niet alle dieren het goe, verre van. Ik denk dat je idd meot kijken of het klikt. Zoals mijn 1e hond: van plaatjes via Turkije en dan op Schiphol je hond pas zien en meteen meenemen..nee dat doe ik echt nooit meer.