Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:onze printer is kaduuk, stuur em wel naar school en print em daar stiekem uithoeveel handtekeningen heb je ong?
JustNanno schreef:En dat 1 hond slecht verzorgd wordt, wil niet zeggen dat ze allemaal slecht verzorgd worden!!
LimaGentle schreef:http://www.freewebs.com/regelingagressi ... ressie.htm
een hele mooie site waarop onderzoek is gedaan naar de RAD
en blijkt uit dat die hele RAD nergens op slaat
JustNanno schreef:Je denkt toch niet serieus dat ik me ga aanmelden voor die site? Als de AID echt zo slecht was was dat allang bekend. Ze zullen ongetwijfeld handelen en dieren verzorgen zoals de wet dat bepaald.
En ja, het is makkelijk roepen dat dieren worden mishandeld door de AID. Want ja, het is natuurlijk niet leuk als je hond in beslag is genomen door je eigen domheid. Ik geloof er dus geen zak van.
JustNanno schreef:Bovendien, wat wil je nou eigenlijk bereiken? Die wet is niet voor niets aangenomen (al 13 jaar geleden haha!), en nu is er pas een petitie?
Je kan je er beter bij neerleggen, die wet is er nu eenmaal, e zal heus niet verdwijnen omdat jij al wel 100 handtekeningen hebt verzameld.
LimaGentle schreef:en waarom denk je dat die honden in Laserasiels zitten waar niemand van mag weten??? omdat mensen anders zelf met eigen ogen kunnen zien dat ze mishandeld worden!!!
Ilindra schreef:LimaGentle schreef:en waarom denk je dat die honden in Laserasiels zitten waar niemand van mag weten??? omdat mensen anders zelf met eigen ogen kunnen zien dat ze mishandeld worden!!!
Dat is omdat de eigenaren vaak dezelfde agressieve inslag hebben als hun dieren.....
Gisteren weer een mooi voorbeeld gezien als "bewaking" van een hennepkwekerij.
Tja tegen een jonge papierloze pitbull voor 50 euro uit Duitsland kan geen alarminstallatie op.......
Denk je nu echt dat we zulke eigenaren vertellen waar de hond heen gaat
JustNanno schreef:Goed, dan spoor ik dus kennelijk niet![]()
Ik heb iets meer vertrouwen in de overheid dan jij kennelijk. Maakt niet uit, geeft niets. Maar slechte verhalen hoor je nu eenmaal altijd, en altijd zijn die verhalen ontzettend opgeblazen
Citaat:Limagentle: het is ook naief om iemand te geloven die uit woede een website opzet omdat zijzelf te dom is geweest om een stamboomloze staff aan te schaffen en die daar nu de gevolgen van ondervind.
Toeties schreef:Maar als het echt waar zou zijn, waarom springt de media daar dan niet bovenop?
Ik geloof dat als dit echt waar zou zijn, dat dan de media er gerust wel werk van zou maken, ik weet dat ze wel alle sbs-sen en hart van nederlanden hebben gemailt, maar dat is dus niet genoeg.
De media smullen van dit soort acties
Toeties schreef:rnn 7 oke, heb ik niet, maar hou het in de gaten, eens moet de eerste zijn.
ben benieuwd.