Arabian_Girl schreef:NU ONTOPIC GRAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
topictitel: Mn kat heeft een tik van een auto gehad. Gaat dus over een kat die aangereden is door een auto. Waar gaan de meeste reacties over? Juist, over katten en auto's.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabian_Girl schreef:NU ONTOPIC GRAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arabian_Girl schreef:net of iemand zijn eigen expres dood laat rijden :S
en toevallig is het hier vlakbij al een paar keer gebeurd.
en zo kan je je paard ook wel niet meer in de wei zetten omdat er ook veel in de sloot komen te liggen enz..hoor je ook vaak.
open hiervoor even een ander topic ofzo AUB en ga niet dit topic verder verpesten..
NU ONTOPIC GRAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat:Die zin over die raskatten mag eruit van mij;-)
JustNanno schreef:Heel erg jammer dat je het topic niet doorgelezen hebt...
Desiree schreef:Ik niet. WAnt je kunt niet ontkennen dat er meer katten aangereden worden dan andere huisdieren. Juist omdat die overal los rondlopen.
Rianneke schreef:nou dan zal ik jou eens wat raars vertellen... bij mijn zus in de straat is in de tijd dat zij er woont geen 1 kat aangereden en wel 2 honden! waaronder de hond van me zus omdat ie de straat opschoot! ook bij honden geld als ze nooit kennis hebben gemaakt met auto's en het geluid worden ze er niet bang van en kijken ze niet uit! onze hond kijkt ook voor auto's uitnet als onze katten trouwens! is gewoon een kwestie van wennen....
en voor diegene die vinden dat ik geen kattenliefhebber ben omdat ik ze buiten laat mag onze katten 1 dag in huis meemaken en hoe garaag ze dan naar buiten willen! die beesten krijsen de hele boel bij elkaar en ze springen zowat door het glas heen... daar maak je je kat dan wel gelukkig mee of niet?
JustNanno schreef:Denk je dat je je kant 1 in dag kan wennen aan binnenblijven?
Desiree schreef:Honden staan normaliter onder toezicht Rianneke. Net als katten hebben honden geen inzicht in het verkeer, enkelingen uitgezonderd. Ik durf mijn honden niet aan auto's te laten wennen. Ben bang dat ze doodgereden worden voordat ze er aan gewend raken.
JustNanno schreef:En wedden als ik hier op inga dat ik dan een OW krijg??? Rotstreken vind ik dit.
Citaat:Iedereen is vrij om zijn dieren te behandelen naar eigen inzicht