Buff schreef:hij moet op z'n minst ook aan de teugel en het liefst LDR
met die enorme snoet kan hij niet LDR...!!
Ahhh hij is cute... als ik hem oppak is hij super snel...!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Buff schreef:hij moet op z'n minst ook aan de teugel en het liefst LDR
horselover21 schreef:Marijke82 schreef:En... heeft ie al wat gegeten?
Ik heb het er met een wattenstaafje in proberen te stoppen... maar hij gaat alleen uitgebreid gapen... middagdutjestijd denk...
horselover21 schreef:Wahaahahah Linda!!!
Vanavond krijgt hij het uit een spuitje als zwagerlief naar de apotheek is geweest!!
horselover21 schreef:Heb net opgezocht waar Killermousen leven (mocht ik hem vrij moeten laten), en ze leven voornamelijk op plaatsen met veel troep..!!
** Lijkt verdacht veel op mijn kamer!! **
Buff schreef:horselover21 schreef:Heb net opgezocht waar Killermousen leven (mocht ik hem vrij moeten laten), en ze leven voornamelijk op plaatsen met veel troep..!!
** Lijkt verdacht veel op mijn kamer!! **
Dat komt dan mooi uit... en hehe... 4 jaar.... maak er maar 14 jaar van hahahaaa
Buff schreef:horselover21 schreef:Wahaahahah Linda!!!
Vanavond krijgt hij het uit een spuitje als zwagerlief naar de apotheek is geweest!!
Wel een zilverkleurig spuitje... en ga pissebedden en andere onderkruipsels zoeken, dan kan je daar een lekker prutje van maken voor hem: de welbekende insectenshake!
horselover21 schreef:Oh UPDATE: hij heeft gepoept!!![]()
![]()
![]()
Marijke82 schreef:horselover21 schreef:Oh UPDATE: hij heeft gepoept!!![]()
![]()
![]()
Hahahaha![]()
![]()
horselover21 schreef:Oh UPDATE: hij heeft gepoept!!![]()
![]()
![]()
kimmie261 schreef:haha ,laurie en haar muizen....
maar als je nu ff een steen optilt in de tuin,dan kan je wel een worm vinden,denk dat ie dat lekkerder vind als visvoer,dat zal ie nog nooit gegeten hebben...
haha,en anders maar op insecten jacht...
Buff schreef:
horselover21 schreef:Buff schreef:
LINDAAAAA GATVERDAMME!! dat is echt uber goor!!
** gooit killermouse uit het raam!! **
horselover21 schreef:** gooit killermouse uit het raam!! **
Marijke82 schreef:horselover21 schreef:** gooit killermouse uit het raam!! **![]()
![]()
HAHAHAHAHAHA
kimmie261 schreef:ik dumpte niets,jij ging ze standaard redden
dat is wat anders...uit waterbakjes redden enzo,overigens deed ineke het ook goed,die heeft zelfs hele kleine babymuisjes groot gebracht...
maar een worm kan je in een bakje in zijn appartement leggen,deze kan dan niet uit het bakje tenzij killermouse hem opeet..
of anders wat meelwormpjes halen bij de dierenwinkel,het ergste wat kan gebeuren is dat het torretjes worden... hahahah