Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jen33 schreef:hihi succes met namen bedenken voor die 120 spinnetjeshm het lijkt me wel dat ze ,ze uitmekaar kan houden. als je er hele dagen mee bezig bent zie je de verschillen in uiterlijk en innerlijk wel (denk ik dan he hihi, veel kunnen mn ganzen ook niet uitelkaar houden terwijl ze voor geen meter opmekaar lijken: uiterlijk,stem en innerlijk niet)
hoe ga je die beestjes voeren dan?
annepanne schreef:Straks krijg je nog een bakje open/ krekel erin arm ipv een muisarm!
Eightlegged schreef:Als jullie het zo vies vinden, dan kijk je toch lekker niet?
Ik plaats dit voor mensen die het wèl interessant vinden, "bah" en "iehl" zit ik niet echt op te wachten, dank je
Eightlegged schreef:Ik zorg wel dat ik verkoop voordat ik ze moet gaan voeren
kimmie261 schreef:en dan al zo jong die broertjes en zusjes uit elkaar halen,agossie....
_Unexpected_ schreef:Haha leuke reacties, krijg je!
Ik snap alleen nog niet goed hoe dat nou werkt met dat voeren van de baby's (spiderlingen, toch, als ik goed heb gelezen).
Je stopt elk spinnetje apart in zo'n bakje. Dan stapel je ze op elkaar in een doos. Maar hebben ze dan genoeg plek om te kunnen bewegen? En als ze steeds groter worden, hebben ze steeds minder ruimte, is dat niet erg? En moet je dan elke dag opnieuw die bakjes open maken om ze te voeren? Je zei dat je ze wel verkoopt vóordat je ze moet voeren. Hebben ze dan geen voer nodig, direct na de geboorte?
En nee, ik ben niet nieuwsgierig![]()
(ben ook nog láng geen 18).