Konijn inslapen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Re: Konijn inslapen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 16:25

Goed van je dat je vanavond gaat OK dan!

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:01

Ik heb het ff allemaal gelezen, heb op blz 1 al gereageerd.. echt banketstaaf dat je niet eerder gegaan bent.. ik ben zelf 14 en zodra een van mijn beesten iets vreemds heeft bel ik de DA voor advies en eventueel een afspraak!! Nagelbijten / Gniffelen ik heb zelf ook nog eens 4 konijnen, ik controleer ze 2x per dag op enge wondjes en beestjes, en zodra er iets is, ren ik naar de DA om de hoek!! Lachen

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:04

Mijn ouwe konijntje is genezen van schurft met de juiste medicijnen. Zat er ook helemaal onder, maar was later niks meer van te zien = genezen.

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:08

roosje84 schreef:
Ik zou niet naar de dierenwinkel gaan maar naar de DA..De da heeft vele meer verstand van die soort problemen. ALs je er zelf wat op gaat smeren, smeer je straks het verkeerd...en wie weet wordt het dan erger!

Juist !. NIETS er op smeren want dat kan het beeld onder de microscoop van het afkrabsel beinvloeden !.

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:35

Laat ons even weten wat het geworden is!

Succes ermee!

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:43

Zou gewoon simpel de mening van de dierenarts vragen, die hebben er het meeste verstand van Knipoog Veel sterkte ermee.....

sannee1992x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 20:43

We hadden dus vanavond een afspraak bij de dierenarts. Zelf wou ik er niet graag bij zijn, ik wou niet zien als Flipsy ingeslapen werd -> inslapen was wel nodig.
De dierenarts zij dat er verder niks meer aan te doen was.
Ik was met mijn zus naar het dorp heen om even te gaan winkelen en mijn vader ging naar de DA toe.
Toen ik thuis kwam vertelde hij het mij. Ik had graag gewild dat mijn vader mijn overleden konijn weer meenam om te begraven. Maar dat kon om een of andere reden niet meer.

Nou, zo is het dus vandaag afgelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:54

wow Scheve mond
Ik vind het heel naar voor je dat je konijn in geslapen moest worden, dat meen ik serieus. Maar waarom heb je het in godsnaam zo ver laten komen? Scheve mond
Je zág dat ie zich helemaal niet goed voelde en dan laat je hem gewoon maar zitten?
Sorry, ik heb hier echt geen woorden voor Lips are sealed

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:43

Ben het eens met juul,
Verschrikkelijk dat er in Nederland nog dieren zo moeten leven,
Ik wordt gewoon misselijk van dit verhaal, mensen kan het niks schelen wat er met t dier gebeurt,
"'gaat wel weer over'.
En ziehier het resultaat: na een afschuwelijke lijdensweg is het diertje uiteindelijk afgemaakt.... en waarom?
zucht.... zo onnodig dit
Terwijl er met tijdig ingrijpen niets aan de hand zou zijn geweest.

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:50

Sneu dat hij ingeslapen moest worden.. Maar ik snap echt niet hoe je het in godsnaam zo ver hebt kunnen laten komen. Sorry, maar dan ben je imo echt geen konijn waard.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:53

sneu dat je hem hebt in moeten laten slapen,wat was het nou wat hij had?ben wel benieuwd of je dit eerder had kunnen voorkomen.

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:54

Wat jammer dat het niet anders kon. Jullie zullen het vast niet expres zo ver hebben laten komen, maar uit onwetendheid. De volgende keer als er iets met je dier aan de hand is weet je wat je moet doen: Meteen de dierenarts even bellen. Hoeft nog niet eens voor een afspraak te zijn, gewoon om advies te vragen.

Voor nu wens ik je sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:57

Het kan wel onwetendheid zijn, maar iedere idioot die ogen in zn kop heeft ziet dat zo'n dier naar de DA moet.
Sorry voor mijn botheid, maar zo denk ik erover. Als je ouders zo op de bank lagen liet je ze toch ook niet liggen? Jemig.

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 22:07

Nou, ik neem aan dat ts zich nu ook wel hartstikke schuldig voelt. Misschien is het ook wel tijd om nu te stoppen met elke keer verwijten te maken naar ts. Ik zeg hiermee niet dat het niet haar schuld is dat dat konijntje zo heeft moeten lijden, maar ze heeft nu vast haar lesje geleerd. Ik denk daarom ook niet dat het nuttig is om er nu nog zo hard op in te gaan. Het is gebeurd, ze heeft een hele stomme fout begaan. Maar om er nu nog op door te gaan heeft geen zin. Ze is naar de dierenarts geweest, helaas te laat. En als 1 van haar dieren ooit weer wat mankeert zal zij vast de eerste zijn om de dierenarts te bellen.

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 00:59

Ik denk dat jouw ouders dit zeker wel hebben kunnen zien aankomen. Geef je ouders maar door dat deze op een paar maanden na dierenarts dit werkelijk te schandalig voor woorden vindt !!!!!!. Het mocht weer eens geen geld kosten........
Arm konijn.
Als kind neem je een voorbeeld aan je ouders en geloof je ze dus, daarom neem ik jou het niet kwalijk maar die ouders van je.... Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Ik wens je veel sterkte en hoop dat je hieruit lering trekt en het in het vervolg anders aanpakt !.

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:57

Jammer dat het weer zo ver moet lopen, voor mensen er iets aan doen, zo gevaarlijk.... Laat het een les zijn, en veel sterkte voor de ts!

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 13:48

rot voor je konijntje, echt heel zielig. hield je van hem? nee he;) hopelijk koop je geen konijn meer, neem maar een goudvis die zijn ook leuk. nouja sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 14:10

Kimmie_Paard schreef:
rot voor je konijntje, echt heel zielig. hield je van hem? nee he;) hopelijk koop je geen konijn meer, neem maar een goudvis die zijn ook leuk. nouja sterkte

Waarom wel een goudvis?
Die heeft ook verzorging nodig. Scheve mond

En dat 'hield je van hem, nee he Knipoog' Vind ik een rotopmerking, ze zal heus van hem gehouden hebben hoor..

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:50

ja idd juul totala met je eens! sterkte hoor

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 16:06

arm dier!

neem voor je aan een dier begint eerst een boek door in het vervolg!
en laat t nioet meer zover komen.
ik hoop dat je ervan geleert hebt!

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 19:14

ik heb geen foto's gezien helaas... maar ik hoor van de reactie dat het nogal hevig...
ik vind het SCHANDALIG dat je niet gelijk naar een DA ben geweest oen je zag dat de schurft erger werd...
zeker omdat je heb gezegd dat je vorige konijn ook zoiets had en daar ook geen redden meer aan was....

nu is er een konijntje dood terwijl die nog gewoon vrolijk kon rond huppelen....

sorry ik vind het zielig voor je dat tie dood is... maar hard gezegd.... mensen zoals jou zijn GEEN dier waard...

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:46

sorry maar ik denk dat ze nu wel erg veel
nare reacties heeft gehad, ze zal er vast wel verdrietig van zijn
mischien ietsje aardiger tegen haar doen, ze zal het nu toch vast wel weten en wat er is gebeurd is gebeurd
maar laten we wel draagelijk blijven tegenover haar

sterkte hoor, en het diertje heeft nu geen pijn meer. en dat is toch het beste ?

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 10:38

Gelukkig heeft je konijn nu geen pijn meer. Sterkte igg Ach gut