Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Ohh wij leven daar nu ook mee, wil niet zeggen dat we niet hardstikke kwaad op haar worden als ze voor onze neus gaat sproeien.
Wolkje57 schreef:Nou laat mij maar Verdonk zijn dan.....ik straf mijn katten tenminste met kweetniet hoeveel nesten per jaar en met lijfstraffen.....
Een klein beetje een andere mentaliteit tegenover katten hier zou echt niet misstaan
En dat zeg ik........ook geholpen katers en poezen sproeien nog gewoon en daar zal je moeten leren leven
JustNanno schreef:Boos worden is iets anders dan met de kop door de pis halen he!
Dat gaat er bij mij echt niet in
Welshcobfan schreef:JustNanno schreef:Boos worden is iets anders dan met de kop door de pis halen he!
Dat gaat er bij mij echt niet in
1 keer geprobeerd om te zien of het werkte, sjees what's the big deal?
Op aanraden van de DA gedaan toen, om het gewoon 1 keer te proberen.
Wolkje57 schreef:Vind je een kat met zijn hoofd door de plas heen trekken dan geen lijfstraf.........ik weet niet maar niet alleen slaan valt daaronder!
En waarom kwaad worden als ze sproeit.......dat is haar/zijn instinct en kan je ze met geen mogelijkheid afleren dat kan je wel vergeten
Welshcobfan schreef:Sorry hoor maar die kat woont in mijn huis, ik ga toch ook niet over zijn dingen heen plassen?
Welshcobfan schreef:Sorry hoor maar die kat woont in mijn huis, ik ga toch ook niet over zijn dingen heen plassen?
JustNanno schreef:Welshcobfan schreef:Sorry hoor maar die kat woont in mijn huis, ik ga toch ook niet over zijn dingen heen plassen?
Is dat jouw instinct dan
Quellian schreef:Wolkje; hoe straf jij je kat?
Welshcobfan schreef:JustNanno, heb jij zelf wel eens een spreoiende kat in huis gehad dan?
Welshcobfan schreef:Sproeiers zijn heel wat lastiger aan te pakken dat niet sproeiers... we praten wel verder als jij spoeiers hebt
en hoe gek je ervan wordt!