Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar voor mij niet. geef mij maar iets groters met haar haha 
Jannickee schreef:hoeveel spinnen heb je nu?
kun je ze aaien en op je laten lopen?
Serieus, daar kan ik niet bij haha! Ook die foto op je site, zoo groot, en dan waren ze daar nog maar de helft van de oorspronkelijke grootte! Aaaah!
Hoeveel betaal je daar nou voor, en waar koop je al die beesten? Vooral waar je kakkerlakken koopt ben ik erg benieuwd naar. Zijn er ook kakkerlakkenfokkers oid?
Eightlegged schreef:Ellebelletje schreef:Heb je ook wel eens "gevaarlijke" spinnen gehad? Die echt giftig zijn?
Of zijn ze dat allemaal??(ja sorry...ik ben een dummie wat dat betreft
)
Wat ik hier heb zitten gaat gevoelsmatig tot het flink rammen met een hamer op de beetplek, tot flink rammen en een weekje plat op bed. Vogelspinnen zijn niet levensgevaarlijk als je gewoon goed gezond bent.
Bedoel je er serieus mee dat je met een hamer moet slaan als je gebeten bent op die plek?
Of is dat een hele stomme vraag?
Moet eerlijk zeggen dat dat idee mij nou ook niet echt geweldig lijkt..
Nee joh!
Een beet VOELT ALSOF er met een hamer op die plek word geslagen
)
Ik vond het al zo raar

zn achterste sprieten gingen ineens helemaal omhoog.. zo eng was dat
]
Minder stress voor de spin en weinig kans om gebeten te worden!
Eightlegged schreef:Plastic bakjesMinder stress voor de spin en weinig kans om gebeten te worden!
aa ik hou niet van spinnen. gister op me kamer nog 1 vermoord
voor de iets grotere(ik heb het niet over mega kruisspinnen
ja die vind ik mega
) ben ik ook heel nbang, voor de middenmaat niet zo, maar Vogelspinnen (de échte mega dus) ben ik niet bang, tenminste zo van een foto. Ik zou niet gebeten willen worden
Ik heb een keer een mini spinnetje over mijn vinger laten lopen, dat vond ik wel goed van mijzelf
jij loopt daar met méga spinnen en ik trots op een mini
Alleen ga ik er geen nemen, als je ze maar 1x per week hoeft te voeren vergeet ik dat na een paar keer geheid!
Je weet tenminste wat je doet en waar je het over hebt.
Deze zijn super, maar ik zou ze niet in huis hoeven te hebben.