Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:omdat ze het lekker vinden???
Citaat:waarom niet??1 van mijn rottweilers vind het geweldig,en vroeger mijn oude rottweiler ook....
zou niet weten waarom ik mij honden geen brood zou geven...
paardjuh schreef:Die van ons krijgt sochtends 1 brok. En Savonds 2 brok met avond pot erbij. maar geen aardappel want dan gaat die aan de schijt{Zetmeel he
}
Just_in_time schreef:paardjuh schreef:Die van ons krijgt sochtends 1 brok. En Savonds 2 brok met avond pot erbij. maar geen aardappel want dan gaat die aan de schijt{Zetmeel he
}
mijn hond krijgt bijna elke dag aardappelen, maar ze gaat er nooit van aan de schijt, misschien omdat ze ermee opgegroeid is, want ik heb ook begrepen dat het slecht voor de huid zou zijn, heb ook nooit wat van gemerkt.
Citaat:
Aardappels zijn in principe alleen schadelijk met jus erover, omdat er dan een of andere giftige stof vrij komt waar de hond ziek van kan worden.
Shets_rulez schreef:onze krijgt 's middags brokken en 's avonds gewoon mee uit de pot.
Rosita schreef:Citaat:
Aardappels zijn in principe alleen schadelijk met jus erover, omdat er dan een of andere giftige stof vrij komt waar de hond ziek van kan worden.
echt niet
Moosje schreef:Rosita schreef:Aardappels zijn in principe alleen schadelijk met jus erover, omdat er dan een of andere giftige stof vrij komt waar de hond ziek van kan worden.
echt niet