bijtende honden, fout van de baas?
Soms wel soms niet denk ik hier kan je over blijven discucieren.
Ik had een bullmastiff en hij kon niet tegen gillende kinderen en als ze maar al gingen renne pakte hij ze zelfde als fietsen.
We hebben van af toen die puppy was met hem getraint bij een honden school maar na maten hij ouder werd ging het mis laten castreren maar dat maakte voor meneer niks uit.
Toen in hij naar Martin Gaus gegaan en is hij het aardig afgeleerd.
Maar ik moes nog wel op letten met kinderen en kinderen die van hem weg rende fietsers had hij niks meer van.
Verder zo als der in de titel staat ik weet het niet hij is bij ons van af puppy af aan getraint.
Ik denk ook dat het der bij sommige honden der wel een beetje in zit.
Als je kijkt naar onze hond die is eigelijk altijd een soort van naar school geweest

dus ja een groot vraagteken ? voor mij dan
Verder als mijn jongere neefjes hier waren maakte het niet uit of ze gilde of rende daar had hij niks van thuis was het echt een schat en kon je hem echt gewoon alleen laten met kleine kinderen daar durfde ik me hand voor in het vuur te steken echt een knuffel beest.
Maar zo dra meneer buiten kwam moest ie over alles en iedereen de baas spelen en denk ook dat hij zo was omdat hij mij beschermde.
Hij kon ook niet met andere honden om gaan behalve als het ut zelfde ras was

of het nou een reu of een teef was maakt niet uit en met de hond van me vriendin dat was een boxer maar dat was echt een uit zondering.
Verder was het echt zo n lief beest alleen is hij in september in geslapen

Vanwege ziekte enz als jullie het willen weten hoor ik het wel
Miss hem nog steeds
http://images.sugababes.nl/user_pics/54 ... e96abb.jpg