Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sweetrebecca schreef:Saartjex18x schreef:Enkel dat er op Marktplaats mensen komen die katten gebruiken als fokmachines en ze dus vaak ook niet goed behandelen ! Marktplaats en asiel lokken hetzelfde soort mensen hoor !
tsja moet je anders doen?
Wolkje57 schreef:ja maar dat gaat niet hé met een paard van jezelf.....kan je moeilijk bij je buurvrouw aankloppen hallo hier is de rekening betaal even de helft....
Vertel me eens wat jij denkt dat je kwijt bent in de maand voor een paard?
Toevallig weet ik niet alleen veel van katten maar ook nog eens van paarden dus vertel eens wat jij aan geld denkt kwijt te zijn aan een paardje elke maand voor het onderhoudt.
sweetrebecca schreef:Wolkje57 schreef:ja maar dat gaat niet hé met een paard van jezelf.....kan je moeilijk bij je buurvrouw aankloppen hallo hier is de rekening betaal even de helft....
Vertel me eens wat jij denkt dat je kwijt bent in de maand voor een paard?
Toevallig weet ik niet alleen veel van katten maar ook nog eens van paarden dus vertel eens wat jij aan geld denkt kwijt te zijn aan een paardje elke maand voor het onderhoudt.
250 euro
sweetrebecca schreef:ja die ene kwam door dat hij te klein was die ander waarschijnlijk de medicijnen
milou123 schreef:mijn tip is:zet de kittens op marktplaats..doen wij ook altijd en ze zijn zo weg..( we hadden 2 jaar terug 21 kittens..van 4 katten 1 had er 6 1 had er 5 1 had er 7 en 1 had er 3
) op marktplaats en ze waren zo weg..
nu willen er veel een jonge kat..er staat zelf een wachtlijst..
![]()
na 2 a 3 nestjes laten we ze stiriliceren..
JustNanno schreef:Faas schreef:Zo alles gelezen.
Kan alleen maar zeggen triest. Triest voor de katten maar ook trieste reacties hier. Want blijkbaar heeft niemand hier door dat het om een 14 jarig meisje gaat? De katten zijn van haar ouders dus dan kan je haar de schuld wel geven maar dat heeft weinig zin of niet? Een tip vond ik wel een goeie, dit te laten lezen aan de ouders. Maar ja, dan wel met constructieve adviezen en niet kortzichtige reacties als 'klap met de molenwiek gekregen etc. etc.'.
Ik moet zeggen, ik zou wel verbaasd zijn als zulke reacties niet gekomen waren hier op bokt. Wat dat betreft is het hier soms net de Telegraaf.
Verder ben ik het met Quellian eens. Het heeft weinig zin haar op deze manier aan te vallen. Val dan haar ouders aan.
TS, ik hoop dat je de tip van praten met de DB aanneemt. Wellicht kunnen zij jullie helpen met het castreren/sterilliseren van de katten. Ook is er eens per jaar een actie waarbij mensen de katten gratis of voor heel erg weinig kunnen laten helpen. Erg goeie actie vind ik zelf.
Ohja, jij valt mij persoonlijk aan, dus zal ik me wel eventjes gaan verdedigen.
Jij hebt kennelijk geen idee hoe LINK ik word van dit soort topics en dan vooral een 14 jarige puber die zich op die manier uitlaat. Werkelijk, er is advies genoeg gegeven in dit topic, en dan heeft zij het lef om zo te gaan provoceren. Nee, niet bij mij. Als he het aan mij vraagt, heeft dus idd dat hele gezin een tik van de molenwiek gehad. Anders doe je zulke dingen niet en zeg je zulke dingen niet. Zelfs een 14 jarige niet.
milou123 schreef:mijn tip is:zet de kittens op marktplaats..doen wij ook altijd en ze zijn zo weg..( we hadden 2 jaar terug 21 kittens..van 4 katten 1 had er 6 1 had er 5 1 had er 7 en 1 had er 3
) op marktplaats en ze waren zo weg..
nu willen er veel een jonge kat..er staat zelf een wachtlijst..
![]()
na 2 a 3 nestjes laten we ze stiriliceren..breng ze asjeblieft niet naar het aziel (moet je ook voor betalen..teminste hier..) ik heb daar 1 week stage gelopen en het zit bom vol aan katten..gewoon weg zielig
..en op marktplaats zetten is toch niet erg..je zorgt er dan voor dat ze een goed huis krijgen..en het is goed dat er al 1 een niewe baas heeft..
echt geweldig...nu de rest nog
op marktplaats helpt echt..!!messchien heb je hier iets aan..
ik hoop dat alle kittens een leuk nieuw huis krijgen