Ikzelf van fan van: De kortharige schotse collie. Zit ook erg in mijn bedoeling om die later aan te schaffen. Ik vind ze gewoon een leuk karakter hebben, willen ook wel graag werken, en hebben een makkelijke vahct. Duitse doggen, want ze zijn ze groot. Alleen krijgen die vaker last van OCD, en dat vind ik iets minder. Mopshondjes, omdat ze er zo schattig uitzien. Maar die hebben vaak te korte neusjes, en dan gaan ze 'snurken' en dat is toch eigenlijk niet helemaal wat ik zoek in een hond. Groetjes, mij
Mechelse herder: Heel werkwillig, leert enorm snel en is heel trouw aan zen baas Jack Russel: Het pittige karakter Greyhound: De aristocraten onder de honden, heel lief en rustig om in huis te houden
Jackrussels vind ik zelf vreselijjk!! maar er is één uitzondering! Murphy een hond van onze manege, of van mij hoe je het ook wilt noemen, nou als die een vogeltje of en muisje ratje of íets ziet dan is het dood.
Daar is voor mij maar 1 antwoord op mogelijk De Rhodesian Ridgeback. Wij hebben een reu van bijna 2. In de opvoeding veel tijd gestoken met als resultaat, het is echt een wereldgozer. Gaat ook vaak mee op concours en naar de manege (bijna dagelijks dus . Ze zijn prachtig, snel en hij is in ons gezin niet weg te denken. Helemaal verliefd op dit ras. A Rhodesian Ridgeback isn't just another dog,it's a lifestyle gr Karin
momenteel heb ik een witte american bulldog en een witte boxer.De bulldog is mij toch iets te dominant,dus zal niet snel weer een ab nemen al is het een schat van een hond.Ik blijf toch bij de boxer,lief en lekker onstuimig.