Douni schreef:Arrabel schreef:
Ze lijken inderdaad erg op elkaar, alleen mijn Bull(Seven) heeft minder wit op zijn hoofd. (En een beetje rare ogen, zie tweede foto)
Oeps, foutje gemaakt! De eerste foto is niet mijn hond, haha!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douni schreef:Arrabel schreef:
Ze lijken inderdaad erg op elkaar, alleen mijn Bull(Seven) heeft minder wit op zijn hoofd. (En een beetje rare ogen, zie tweede foto)
Citaat:De eisen,
Geen langharige hond
Geen volle staart
Een hond die tussen de middag kan voldoen met een klein wandelingetje (Tussen de middag is mijn oma thuis, en die is geen lange loper, na 4en wordt er uiteraard een lekkere lange wandeling gemaakt)
Gehoorzaam, volgzaam
Een hond die goed tegen alleen zijn kan (Geen hele dag maar we willen nog wel eens een half dagje weg zijn)
Mijn moeder wil graag een 'kleine' hond, iig niet veel groter dan de standaard retriever
Pam schreef:Worden alle teefjes dan gelijktijdig loops? Of de een begint in de eerste week van april, en de ander in de tweede week, zodat er altijd wel loopse teefjes zijn?
Is het waar dat een gecastreerde reu problemen krijgt met andere reuen die hem als minder beschouwen, en dat de castratie of stelerisatie van een teefje net zo goed problemen mee brengt (Voornamelijk in gedrag heb ik gehoord)
Pam schreef:De fokker is inderdaad aangesloten bij de NLV. www.achterhetdijkje.nl en het gaat om een van de reutjes van Aysa.
Die kennis had me al teruggebeld om haar excuses aan te bieden, ik belde haar enthousiast op en ze begoin gelijk met nadelen.
Verder heb ik nog nooit gehoord van een lekkend reutje, dus ik denk dat ze het slecht heeft getroffen in het verleden?
Pam schreef:De castratie zijn we nog niet over uit hoor. Een reu schijnt er heel dik van te worden en weet ik t wat (moet ik nog even nazoeken maar op die jonge leeftijd gebeurt er toch nog niks)
Die kennis zei dus ook dat een hond het moeilijk had als hij geholpen werd maar wat jij zegt klinkt heel loisch! binnen in een huis is de roedel, dus daar word wel meer op 'ingehakt'
Maar op straat.. zolang je hond geen contact zoekt is er ook geen reden om 'aangevallen' te worden. Of zie ik dit verkeerd?