Citaat:ik denk echt wel niet dat we hier van gaan wakker liggen hoor
heb ik het tegen jou?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:ik denk echt wel niet dat we hier van gaan wakker liggen hoor
Soxje schreef:Toevallig was ik vanmiddag bij iemand die een teefje heeft die behoorlijk veel op Jessie lijkt maar de kop was niet rastypisch. Ik vroeg of het een Parson Russell was. Nee, het was een "Engelse boerenfox" ????? Ik deed net of mijn neus bloedde en vroeg of er een stamboom bij zat, nee uiteraard. Door haar moeder gefokt. Maar een van de opa's of oma's was wel een hoogbenige JR.
Hier zie je echt héél veel kruisingen waarvan mensen zeggen dat het een rashond is. Ze hebben er gewoon het geld niet voor over of vinden een stamboom totaal onbelangrijk. Ik hoorde trouwens dat er voor stamboomloze jack russells nog behoorlijk wat geld wordt neergeteld. Zal ongetwijfeld ook voor andere populaire rassen gelden.
Ik ken trouwens ook wel een fokster van JR's die ook nogal wat black&tans fokt onder de naam JR, zij was altijd lid van de jack russell club, weet niet of zij nu lid is van de nvjrt.
ilovequinten schreef:Sorry hoor , maar hoor nou eens hoe jullie bezig zijn? Ik denk dat de meeste mensen die hier iets in dit topic geschreven hebben, geen rashond hebben hoor , en zie is naar de reacties , meeste blij met hun pup/hond .
knapmannetje schreef:[en ja hoor we hebben al een naam : Sammeke
[/quote]
Wat een leuke naam. Dit had je niet verwacht he, met je toppic. Van die fanatieklingen die kosten wat kost hun mening willen opdringen. Echt ik zit te lachen achter mijn PC. Geweldig!!!!!
ilovequinten schreef:ik blijf er toch bij dat een hond met of zonder stamboom allebei dezelfde ziektes kunnen hebben .
ilovequinten schreef:ik blijf er toch bij dat een hond met of zonder stamboom allebei dezelfde ziektes kunnen hebben .