Het telepathie met dieren topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 14:21

oke dank je

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 14:28

heb je al een pb? anders leg ikhet hier wel uit, eerst wist ik hjet zelf niet zo goed.. maar nu wel

je plaatst je oproep bij 'telepathie met dieren' zodra je aan de beurt bent komt er een * achter de titel van je topic. Dan krijg je een gironummer waar je het bedrag van 5,- over moet maken. Als dat gedaan is, komt er een consult.
is het een spoedconsult is het 10,-

Als het goed is klopt dit.. zo niet sorry

wyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 14:32

heb je net al terug geschreven hahaha

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 14:35

ja, gezien

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 14:38

ik meld me hier maar even gezien farouche me hier op wees, ik heb gisteren voor het eerst met een overleden dier gecomuniceert. Het was heel apart! Maar ik kan nog altijd niet geloven dat het ook echt gelukt is...

blackheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 14:40

ik meld me nu ook aan op dat forum

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 14:41

zo ik lees ook even mee. ik oefen zelf wel met praten met dieren, maar heb het idee dat ik er nog niet helemaal klaar voor ben. dus ik heb nog even geduld, en oefen alleen als ik er een goed gevoel bij heb. het moeilijkste vind ik nog het mezelf geloven. ik hoor het in mijn hoofd,zie beelden, maar weet simpelweg niet of het nou waar is of niet. ben er gewoon nog niet klaar voor. maar ik lees wel even mee, altijd handig!

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 14:41

zorro ja dan begin je te twijfelen van 'ben ik het nit gewoon zelf die dat denkt? '

Speedster

Re: Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 14:49

Ik haak even aan, wil dit wel volgen...

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 14:56

precies phara! opzich zijn de dingen die ik hoor en zie, helemaal geen dingen die ik zelf zou bedenken, maar wie weet wat mijn onderbewustzijn uitvoert ik vertrouw mezelf nog niet genoeg.

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 14:58

zorro inderdaad.
Misschien betert dat na verloop van tijd...Ik was aan het denken om een keer te communiceren met mijn eigen pony's...Misschien...Als het lukt, kan k proberen 'bewijs' te krijgen.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 15:03

ik ben het ook aan het leren...
Maar kan echt amper dingen eruit krijgen.. het enige tot nu toe is dat mijn goudvis geen 'wannebe guppie' wil heten maar Cindy, ik vond het zo raar dat ik zeker weet dat het mijn goudvis was. Zoiets kan ik gewoon niet bedenken..

Ik heb nu een nieuw heel angstig konijn. Probeerde contact met hem te leggen maar dat lukt nog niet. Zo goed ben ik nog niet

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 15:04

maar pharagirlke, met mijn verzorgpony zat je er toch goed bij.. Het klopte, tenminste wat ik kon controleren!

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:07

farouche: ben blij om dat te horen! ik twijfel nog heel erg over zulke dingen dat heb ik je toen denk ik ook gezegd!

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:08

ja ik doe het ook vooral met mijn eigen dieren, maar dan denk ik ook weer, tja diep in mij had ik dat kunnen weten. bij andere dieren vind ik het een beetje eng. ik twijfel ook heel veel over deze dingen. voor de ervaren mensen hier: hoe gingen jullie hier in het begin mee om? had je ook die twijfels, of juist helemaal niet? hoe ben je in jezelf gaan geloven?

pubelia

Re: Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:11

ik kan het ook, ik zie het bij mij als een gave, ik kan het na mn ongeluk met bijna dood ervaring.ik kan bij dieren beelden zien, en dingen vragen. ik heb er eerst echt een aantal jaren niks mee gedaan omdat ik dom weg dacht dat ik gek was. totdat er in mei afgelopen jaar twee paarden werden vermist toen heb ik mn hulp aangeboden, en er bij gezegt dat ik er eingelijk nooit iets mee gedaan had. nou veel dingen die ik omschrijfde klopte. en ik heb ook mee geholpen met sicco terug te vinden, en daar klopte ook veel dingen en die is uiteindelijk gelukkig ook weer terug gevonden. Ik kan het overgens het beste met honden en paarden. De andere dieren gaat moeilijker.

Ik kan ook met overleden mensen praten en ik kan ze ook zien.

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:14

met overleden mensen praten kan ik dan weer wel! Ben ik ook vrij zeker van ook

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 15:15

Dat laatste hoef ik niet, dat vind ik verder te eng..

Pubelia, ik vind het verder heel goed, dat je je toch weer hebt 'ontpopt met die 'gave'' om te helpen met het vinden van dieren! Super van je

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:16

is niet eng hoor Farouche.
Echt niet, het is net als bij dieren vragen stellen en antwoorden krijgen. En natuurlijk beleefd blijven

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 15:22

ik zie daar een beetje tegenop, denk door mijn gedeeltelijk christelijke familie, maar dat weet ik niet. met dieren communiceren is ook iets waar ik zelf mee begonnen ben, ben na een tijdje naar mijn moeder gegaan om het te vertellen enzo. Maar zij vond het goed van mij, dat ik me er zelf mee bezig hou, gewoon onafhankelijk van anderen, en ze zou het zelf ook graag willen kunnen. Mijn vader gelooft er wel in, maar alleen omdat ik een consult met mijn nu overleden konijn heb laten doen , in de week voor zijn dood.

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:35

mijn ouders weten niet dat ik aan het oefenen ben met praten. als ik het zou vertellen weet ik zeker dat ze mij in mijn waarde laten en dat waardeer ik ook ontzettend. maar ik wil er ook eerst voor mezelf mee bezig, onafhankelijk van anderen. ze weten wel dat ik pijn kan voelen, en dat bezig ben te leren hoe ik het weg haal. en ook dat ik sommige dieren rustig kan maken, met behulp van energie. haha met uitzondering van mn kat dan, zie bovennatuurlijke zaken topic.

we hebben vooral de laatste tijd vaak dat er een aanwezigheid is in de huiskamer. ik voel dat heel sterk. mijn hond is dan helemaal overstuur, blaft en gromt naar de aanwezigheid, volgt het door de kamer. mn ouders vragen dan ook aan mij of ik even met hem bezig wil. ik leg dan een soort beschermend laagje om hem heen, zodat hij er minder last van heeft. ik ben blij dat mijn ouders me geloven.

wat ik trouwens even wil zeggen, ik beschrijf dingen die ik doe in eigen woorden, het kan best zijn dat het voor sommige mensen erg vreemd klinkt, zoals het beschermende laagje waar ik het net over had. maar zo voel ik dat, iemand anders kan best hetzelfde doen, maar er een ander woord voor hebben. ik merk vaak dat dat verwarring schept. ik denk dat we daar wel rekening mee moeten houden, dat iedereen het anders verwoord.

en nog een klein verzoekje: voor de mensen die mij persoonlijk kennen, ga alsjeblieft met respect om met de dingen die ik hier neer typ.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 15:38

Ik denk dat ik het wel snap, doe je dat opdezelfde manier als dat je bij dieren kan veolen waar ze pijn hebben, bedoel je zulke energie?
dat je met je handen het hele dieren voelt, net boven zijn vacht, ikben niet helemaal thuis in de officiele woorden dus leg het maar even zo uit

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:39

Farouche schreef:
heb je al een pb? anders leg ikhet hier wel uit, eerst wist ik hjet zelf niet zo goed.. maar nu wel

je plaatst je oproep bij 'telepathie met dieren' zodra je aan de beurt bent komt er een * achter de titel van je topic. Dan krijg je een gironummer waar je het bedrag van 5,- over moet maken. Als dat gedaan is, komt er een consult.
is het een spoedconsult is het 10,-

Als het goed is klopt dit.. zo niet sorry

een * betekend dat het nog betaald moet worden, een # betekend dat het betaald is en behandeld gaat worden. je krijgt een PB van de tolk als ze jouw dier heeft uitgekozen of als jij aan de beurt bent, dan maak je het geld over en zodra dat er is gaat de tolk aan je dier beginnen. Je moet echter wel minimaal 30 (nuttige) berichten hebben geplaatst voordat je een aanvraag kan doen!

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 15:44

Weetje Debo, ik ben de hele dag aangemeld op jouw topic al vanaf 11 uur, ben er niet de hele tijd... maar dan staat de computer nog aan, en jouw forum+bokt staan dan open+aangemeld

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:49

Goh Debo, ik hoop dat ik ooit je tolken groep kan versterken