Maar ontopic

Ik heb niets tegen een offerfeest mits het netjes en voor zover mogelijk met zo min mogelijk pijn en stress.
Ook ik zou liever mijn vlees bij de islamitische slager kopen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faas schreef:Ik geloof inderdaad in God. Maar daarbuiten ben ik ook echt van mening dat vlees een onmisbaar iets is voor ons.
Ik ben het overigens met shirley eens. Ik vind dat vlees zalig. Het is echt jammer dat ik in onze regio geen islamitische slager kan vinden.
Overigens vind ik het wel heel belangrijk dat vlees komt van dieren die 'geleefd' hebben, en gerespecteerd zijn geweest. Ik heb eindelijk een boerderij gevonden die zo haar vlees levert. Eigenlijk zoek ik er nog een dichterbij maar voorlopig kan dit ook.
Faas schreef:In vlees zitten belangrijke voedingsstoffen en vitamines. Tuurlijk, je kunt vegetarisch zijn en dit aanvullen met vitaminetabletten of supplementen. Maar mijn keus is het niet.
griebels schreef:Moniek schreef:we eten nu eenmaal vlees wij mensen zijn roofdieren.
Wij hebben geen scherpe klauwen, tanden of wat dan ook... Wij kunnen dieren alleen doden met hulpmiddelen, niet als een echt roofdier met zijn eigen lichaam
daantjuhhh schreef:Nou sorry hoor, dit vind ik ronduit triest.
Jij wilt dus zeggen als je je minder goed hebt aangepast aan nederland je slecht or what ever bent??
Als ik na Turkije ga, gedraag ik me ook niet binnen een jaar als een Turkse!
Als ik met mijn familie ga dan duurd het waarsschijnlijk nog langer.
Ik vind het knap dat iemand zich aan kan passen, maar ik vind het net zo knap als iemand die zich niet kan aanpassen, maar zichzelf blijft en zichzelf overeind helpt.Die trots is op waar hij vandaan komt!
Moslim, turk, surinaamse, marrokaan, nederlander.
We wonen hier allemaal op een stuk land.
In elk volk zit een rotte appel.. maar ga de goede apels die ruim in de meerderheid zijn niet vergeten.
Moniek schreef:ach ja wij nederlanders zijn in hokjes denkende mensen
luxje schreef:varkens krijgen geen pin, die bloeden ook dood