Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Dat staat in mijn 2de bericht.
Het is te verwachten dat er zulke reactie's komen omdat die er ALTIJD zijn met deze topics...
En nee ik reageer op het eerste bericht en als ik dat wil dan doe ik dat.
Ik vraag me eerder af wat jij hier doet?
Aangezien de vraag van TS toch niet echt bij jou antwoord passen...
daantjuhhh schreef:En verder doe maar wat jullie niet laten kunnen.
Elk honden topic word toch verpest en aan verpesten kan ik niks toevoegen.
Weltrusten..
P.S. zulke dingen kunnen ook via PM naar de TS...
daantjuhhh schreef:je hebt een PM
daantjuhhh schreef:@ baroen
Omdat je zo topics verpest!
Topics die anderen op hebben gezet.
Als je wil dat bokt weet wanneer ze wel of niet moeten gaan fokken start je toch een eigen topic met de titel wanneer kun je wel gaan fokken met je hond en wanneer niet?
daantjuhhh schreef:@ baroen
Als je wil dat bokt weet wanneer ze wel of niet moeten gaan fokken start je toch een eigen topic met de titel wanneer kun je wel gaan fokken met je hond en wanneer niet?
Ups schreef:@ Chrystal-gek, Oeps sorry... ben nog niet zo handig op bokt...
Ups schreef:daantjuhhh schreef:@ baroen
hihi, ja eerlijk is eerlijk.... zit wel wat in.![]()
![]()
Maar laten we alsjeblieft ieder in zijn waarde laten. Onze discussie ging off topic... Niet om deze topic te verpesten, maar omdat een onderwerp je soms meesleept...
Het is niet nodig zo scherp over en weer te reageren...
Chrystal-gek schreef:Ups schreef:@ Chrystal-gek, Oeps sorry... ben nog niet zo handig op bokt...
Uh, bedoelde Baroen.
Jouw quotes klopten ook niet, en die van mij op een gegeven moment ook niet meer omdat ik niet kloppende quotes quotde.
En dat probleem had Baroen volgens mij ook.
Chrystal-gek schreef:Ups schreef:@ Chrystal-gek, Oeps sorry... ben nog niet zo handig op bokt...
Uh, bedoelde Baroen.
Jouw quotes klopten ook niet, en die van mij op een gegeven moment ook niet meer omdat ik niet kloppende quotes quotde.
En dat probleem had Baroen volgens mij ook.
daantjuhhh schreef:en waren mijn conclusie's fout??
nee
daantjuhhh schreef:Oke nou sorry.
Ik zal niet meer verschijnen in dit topic!
Chrystal-gek schreef:daantjuhhh schreef:Oke nou sorry.
Ik zal niet meer verschijnen in dit topic!
Als dat is wat jij wilt moet je dat vooral doen, ik kan of wil je dat niet verbieden hoor.
Jij hebt het over topic verpesten waarop ik zei dat ik vond tot dan toe dat het nog niet zo was.
Maar als je het hele topic gelezen had, had je mij misschien wel begrepen.
Biepmiep schreef:Over fokken: heeft je hond nog nooit gedekt? Zou ik maar goed opletten hoorde laatst een verhaal over een ervaren teef en een onervaren reu die nu nooit meer kan dekken...Zelfs dekken gaat niet altijd vanzelf....