Denise1984 schreef:Ja ik vond gewoon dat hij beter verdiende. Helaas is de hond niet goed terecht gekomen. Hij heeft hem verkocht aan iemand anders en toen ik laatst op de site van het assiel hier aan het kijken bleek dus dat hij nu in het assiel zit. Het liefst had ik hem daar vandaan gehaald maar hij kan niet met kinderen. En ik heb er gewoon niet de tijd voor dus ik hoop dat hij een goede baas krijgt maar dat denk ik niet hoorde van het asiel dat hij er al een jaar zit.
Dat meen je niet? En je wist al die tijd niet waar je hond was? Snap ook niet dat je vriend hem zomaar verkocht heeft aan iemand.
Arm beest... Tis te hopen dat iemand anders hem nog een goed leven kan geven, maar zulke honden hebben vaak wel wat 'deuken' opgelopen. Misschien een beetje hoop maar wij hebben onze hond ook 7 jaar geleden uit het asiel gehaald (een Berner Senner die er ook al een tijd zat); zij heeft ons veel grijze haren bezorgd (slecht behandeld. niet luisteren etc.) en we hebben er in het begin over gedacht om haar terug te brengen naar het asiel (gelukkig niet gedaan) want als we haar nu zien; wij zijn verliefd op haar en zij is mogelijk nog gekker op ons! Ik hoop voor je hond dat ie een leuke baas vind die tijd en aandacht aan hem wil geven...