Citaat:
En ik dacht niet dat ik hier zat te vertellen dat jullie geen actie mogen voren? Echter wel hoe het op een geloofwaardige manier te doen, en met een zeer sterk en goed advies om je eerst fatsoenlijk te verdiepen (en dat draagt dan ook weer bij aan het "op een goede manier" actie voeren dacht ik zo...)
en dat is nou de reden waarom wij ons erin verdiepen dit topic bestaat pas net vandaar...en ik ga binnenkort naar de bieb en daar een aantal boeken over dierproefen vandaan halen (als die er zijn) en ik ga foto's en informatie aan vereniging proefdiervrij vragen ook al om er meer over te weten te komen.dus ik ben druk bezig als je begrijpt wat ik bedoel en er zijn er nog meer in dit topic die ook heel druk bezig zijn informatie erover te zoeken ... snap je???
nee maar het lijkt er wel op 
en het was niet agressief bedoelt sorry dat het zo overkwam 
en ik heb ook helemaal geen zin om te discusseren dus hier houdt het (hopelijk) mee op,licht aan ons beiden
en bye the way je zegt dat *niet dat jullie geen actie mogen voeren* dus jij gaat geen actie voeren ?(het is alleen een vraag niets agressiefs erin ofsow
)