Nemo,Ricky,Layla Heten de katten hier in huis (Nemo is van mij) En er komt een Rottweiler bij binnekort. Dus als iemand een leuke naam weet hoor ik het graag
Ik heb spaans paard dus wou haar ook spaanse naam geven: Melena Ligera (betekend lichte manen,->ze is bruin met blonde manen) Maar noem haar gewoon Ligera. En onze honden hebben klein beetje aparte namen: Eimar & Ronja.
Mijn kat heet Broekie Mn paard heeft een huis tuin en keuken naam, Daisy De katten van mn ouders heten Roosje en Jim, maar hun bijnamen zijn: Pis, Poes Por, Juf. En de vorige kat (die helaas is overleden) heette Roy, die noemden we Rokus Jan. Dat kwam omdat mn pa een keer een documentaire zag over een crimineel die Rokie Jaspers heette. En die kat had iets crimineels haha!
Haha dat zijn grappige namen xxsweet. Moest er zelf wel even om lachen. En Asha ik vind die namen van jullie huisdieren en van jou zelf ook heel mooi!!
Mijn vorige jack russel heette Massey (van de tractor Massey Ferguson ) Onze rottweiler x dobbermann x herder heet Troy, en onze toekomstige Rottweiler gaat Hummer of Diesel heten . Ik had eerst een nestje van 4 katten en die had ik naar de Teletubbies genoemd. Onze andere kat heette Boeli. Dat zijn ook niet echt namen die je dagelijks tegenkomt hé:P