Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PinkyPower schreef:helaas zitten katten niet zo in elkaar, van schrik zullen ze er juis overheen springen en niet meer terug komen, dit lijkt me best wel onmogelijk om te doen.Maar wat je bijv wel kan doen is kattentuigje kopen, en dna wandelen, (moet je ook maar net de tijd voor hebben) en ik heb katten tuigje \niet nodig, Krull loopt me gewoon achterna als een hondje en als hij even afgeleid is roep ik gewoonAndere kat heeft tuigje omdat hij jong is en omdat er dus bij ons een eksterplaag is...
kimmie261 schreef:
en katten mensen tolerant???hoeveel mensen met honden,gooien deze elke dag op straat???zonder toezicht,liggen op motorkappen te slapen enz??ben eens benieuwd HOE tolerant dan de katten mensen zouden zijn!!!.
PinkyPower schreef:maar ken jij iemand die zo'n hoog hek met stroomdraad in z'n tuin wil, dat is toch gewoon onmogelijk.. vind ik echt een beetje te ver gaan...
PinkyPower schreef:zo'n ren is idd wel handig voor mensen die hun kat naar buiten willen gooienmaar is dat niet duur?
Sees schreef:Kimmie ok dat van die audi snap ik maar WTF is er erg aan een paar pootjes op de auto? Je kunt ook overdrijven. Dat katten irritant als ze krols zijn, dat is waar daar heb je gelijk in. Maar wat dan met al die honden die om het minste of geringste beginnen te blaffen als ze 'denken' wat te horen? En jankende honden die niet tegen alleen thuis zijn kunnen? En alle HONDENpoep op straat waar iedereen in gaat staan en het dan uitsmeert op straat?
Sees schreef:Ik zei tolerantie mbt hondenliefhebberd OP DIT FORUM, wel goed lezen dames. Enne...Desiree ik vraag me af waarom jij nog steeds niet mijn vraag hebt beantwoord wat betreft schieten op jouw hond als die in mijn tuin poept???
Sees schreef:En als er een hond in mijn tuin ligt, op mijn motorkap, voor mijn deur WHATEVER, als dat beest niet vals is en zich gewoon laat verplaatsten, wat heb ik daar nou werkelijk voor last van?
Ik hou van dieren en dus ook van honden ook al geef ik nu toevallig de voorkeur aan een kat...