me hond is opgehangen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cavaletti

Re: me hond is opgehangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:11

[quote="Billy"][quote="cavaletti"]
Je.
Trouwens Cavaletti, als ik jouw stuk zo lees, heb jij een hele goede keus gemaakt door geen kinderen te willen.
Eerlijk gezegd zie ik jou met jouw ideeen niet als de ideale opvoeder.

Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, want als mijn kind zo zou zijn als de meeste kinderen, dan kreeg ie een ouderwets pak slaag, ach nee hoe kan ik dat nou zegen, dat mag tegenwoordig niet meer want dan kunnen je kinderen je aangeven bij de politie.

Tja zal het daarom zijn dat er steeds meer crimineeltjes zijn ?? omdat tegenwoordig de kinderen het oceral voor het zeggen hebben.

nee inderdaad misschien is het dan wel erg goed dat ik geen kinderen neem, want die zouden het erg zwaar hebben.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:13

Billy schreef:
Je zou ook kunnen zeggen dat hoogopgeleiden egoistischer en minder sociaal zijn dan lager opgeleiden. Ze kiezen nl alleen maar en ten allen tijde voor zichzelf en voor hun eigen pleziertjes.

Vaak doe je dingen eerder uit egoisme, dan dat je ze niet doet. Er zijn heel veel egoistische mensen die aan kinderen beginnen. Ik noem ze de 80% ouders. dat wil zeggen dat ze hun kids slechts 80% geven i.p.v. de 100% waar ze recht op hebben. GEvolg: kinderen die sociaal gestoord zijn, of die een hoop te kort gekomen zijn, slecht opgevoed en dat soort dingen. Ik denk dat je juist helemaal niet egoistischt bent als je zegt "ik begin niet aan kinderen want ik ga er niet voor de volle 100% voor en dat kan ik die kinderen niet aan doen". Jouw opmerking slaat dus kant nog wal.
Billy schreef:
Trouwens Cavaletti, als ik jouw stuk zo lees, heb jij een hele goede keus gemaakt door geen kinderen te willen.

Oh, nou ik zie in haar juist een persoon die zo enorm kan liefhebben, dat ze het idee dat haar geliefde (of dat nu honden of kinderen zouden zijn) iets zou overkomen voor haar onverdraagelijk is. Dus waarom een slechte opvoeder?

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:13

cavaletti schreef:

De buitenlanders, minder opgeleide en minder begaafde fokken daarentegen maar raak,

Dit zijn niet mijn woorden maar si echt bewezen en heeft meerdere malen in de krant gestaan.

Het enige wat het soort mensen die bijv mij of mijn dieren iets aandoet tegenhoud is UITROEIING.

Wat hebben buitenlanders hier nu weer mee te maken? en van het woord "uitroeien" krijg ik echt de kriebels!

En omdat het in de krant gestaan heeft is het waar??? haha...ik moet even lachen. Geloof jij altijd alles wat er in de krant staat? Mag ik vragen wat je leest? de Telegraaf?

Okee...I rest my case...laatste offtopic commentaar.

Meisje16; hoe is het nu afgelopen????

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:15

AMEN desiree AMEN, precies, ik denk dat juist WIJ hele goede ouders zouden zijn, en zelfs NIET egoistisch, wij moeten er niet aan denken in deze maatschappij kinderen op de wereld te zetten,

Tja je kunt de krant niet openslaan of er is wel weer een ouder die zijn kind mishandeld, zelfs tot de dood toe.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:17

dems75 schreef:
cavaletti schreef:

De buitenlanders, minder opgeleide en minder begaafde fokken daarentegen maar raak,

Dit zijn niet mijn woorden maar si echt bewezen en heeft meerdere malen in de krant gestaan.

Het enige wat het soort mensen die bijv mij of mijn dieren iets aandoet tegenhoud is UITROEIING.

Wat hebben buitenlanders hier nu weer mee te maken? en van het woord "uitroeien" krijg ik echt de kriebels!

En omdat het in de krant gestaan heeft is het waar??? haha...ik moet even lachen. Geloof jij altijd alles wat er in de krant staat? Mag ik vragen wat je leest? de Telegraaf?

Okee...I rest my case...laatste offtopic commentaar.

Meisje16; hoe is het nu afgelopen????

Ha ha ik wist dat deze zou komen.

Met buitenlanders bedoel ik nisk discriminerends maar juist omdat veel buitenlanders voor hun geloof geen anti conceptie mogen, hahah toen ik het getypt had dacht ik ohhhh nou gaan we het beleven , nu denkt iedereen dat ik anti buitenlander ben, helaas ik moet je teleurstellen, ik bedoel er alleen maar mee dat voor hun geloof ze geen pil of iets mpgen gebruiken.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:19

Billy schreef:
cavaletti schreef:
er is bewezen dat steeds minder mensen die hoogopgeleid zijn, of een drukke goed betaalde baan hebben voor het krijgen van kinderen kiezen.

Je zou ook kunnen zeggen dat hoogopgeleiden egoistischer en minder sociaal zijn dan lager opgeleiden. Ze kiezen nl alleen maar en ten allen tijde voor zichzelf en voor hun eigen pleziertjes.

Totally offtopic natuurlijk. Ik wil de TS veel sterkte wensen met het verlies van haar hond, en ik hoop dat de virend de deur uit vliegt.

Dat vind ik dikke KUL.
Zoals jij het beschrijft is het zelfde als je zou zeggen: Als laagopgeleiden voor een kind kiezen, doen ze dat toch ook uit egoisme voor hun eigen plezier!!!
Ik bedoel als je bewust geen kind kiest dan is dat heel goed. je zou maar kind zijn van ouders die je niet willen!
Ik vind het pas egoistisch om een kind te nemen terwijl je die niet wil.
Ik vind dat echt een persoonlijke keuze.

En inderdaad wat hierboven al gezegd is helemaal in deze maatschappij..

Oke nu ga ik ook weer on-topic.
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 23-08-05 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:20

cavaletti schreef:

Ha ha ik wist dat deze zou komen.

Met buitenlanders bedoel ik nisk discriminerends maar juist omdat veel buitenlanders voor hun geloof geen anti conceptie mogen, hahah toen ik het getypt had dacht ik ohhhh nou gaan we het beleven , nu denkt iedereen dat ik anti buitenlander ben, helaas ik moet je teleurstellen, ik bedoel er alleen maar mee dat voor hun geloof ze geen pil of iets mpgen gebruiken.

Schiet mij maar lek nu....

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:22

meisje_16 schreef:
me buurvrouw heeft de politie gister gebeld omdat ze kabaal hoorde. dus toen kwam de politie en heeft m toen opgepakt. zijn hand lag goed open maar toch . ... en me zusje is nou bij haar vriend en die zecht ook ik kom niet terug ... het is hij of ik .

ff terug on topic!!
TSer ,wat vind je moeder ervan?
die mis ik een beetje in dit verhaal?
die vent kom dus gelijk gaan vliegen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:24

nou mij mag je nu ook lekschieten..
Ja on topic, ik ben ook wel benieuwd naar je moeder.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:34

MYN GOD.
wat een achtelijke imbeziel;.
dat doe je toch niet ?
arm beest.. als er iemand aan mn beesten komt, is hij er geweest.

en kunnen jullie allemaal weer ontopic ?
het ging hier over dat meisje en haar hondje, niet over de zaken die nu besproken worden en ter discussie gebracht worden.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:35

Als iedereen nu on-topic blijft kan het topic ook open blijven.

Het opvoeden van kinderen heeft totaal niets te maken met het verhaal van de ts. Die discussie hoort hier niet thuis en sommige uitlatingen die hier gedaan worden horen al helemaal niet op bokt thuis.

Clien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:50

Percy schreef:
Als iedereen nu on-topic blijft kan het topic ook open blijven.

Het opvoeden van kinderen heeft totaal niets te maken met het verhaal van de ts. Die discussie hoort hier niet thuis en sommige uitlatingen die hier gedaan worden horen al helemaal niet op bokt thuis.

Helemaal mee eens! _/-o_
Kunnen we nou weer ONtopic gaan,
Ben namelijk wel benieuwd hoe het met meisje_16 gaat,
hoop dat ze het een beetje trekt allemaal.
Ook ik ben benieuwd wat er nu met die kerel gaat gebeuren.
en hoe haar moeder denkt!
Sterkte!

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 14:00

heb hier geen woorden voor...

Hoe gaat het nu met je...?

Heel veel sterkte de komende tijd en met de keuze maken...

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:12

Desiree schreef:
IMJ schreef:
Mensen die een hond willen met een stoere status kiezen vaak voor een hond als een rottweiler.

Ook wij hebben een Rottweiler en zo stoer vind ik een rottweiler tegenwoordig niet meer met staart
Ik denk niet dat mensen daarvoor echt een hond hebben je moet gewoon van het ras houden en het karakter wil je een bepaald soort ras in huis nemen.
Mij zal je nooit met kleine hondjes of bv een labrador/golden retriever etc zien lopen. Niet dat ik ze niet leuk vind maar tegenwoordig loopt iedereen ermee en het trekt me gewoon niet echt.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:20

Quarterh0rse schreef:
Niet dat ik ze niet leuk vind maar tegenwoordig loopt iedereen ermee en het trekt me gewoon niet echt.

Op welke plek stond de rottweiler ook alweer qua populariteit? Ik geloof op 3... dus... er zijn veel mensen die ermee lopen.

Maar ik WEET dat er veel mensen zijn die een rottweiler gewoon een leuke hond vinden. En vaak zijn dat dan ook hele lieve en zachtmoedige honden.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:23

HALLOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

Het gaat hier om de hond van de Ts die is opgehangen door de gestoorde vriend van haar moeder. Als jullie zo nodig ene discussie moeten aangaan of ruzieen open dan een eigen topic ofzo
Hier zit je toch niet echt op te wachten lijkt mij als je een topic opent...

TS: Heel veel sterkte. Ik zou echt niets met zo iemand meer te maken willen hebben.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:26

@quarterhorse: Je hebt je bericht een beetje raar gequote. Ik ben juist tegen dit soort uitspraken en vooroordelen!!! En Marianne we zijn al 5 pagina's bezig en iedereen vindt het verschrikkelijk wat er gebeurd is en als je het hele topic leest kun je zien waardoor deze discussie ontstaan is!

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:29

Heb ik gedaan
Als ik dit topic had gestart had ik het echt niet leuk gevonden dat er over voor mij zoiets belangrijks heen geluld wordt en er een heel andere discussie ontstaat.

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:31

@marianneR, daar heb je gelijk helemaal gelijk in!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:34

Aan de andere kant Marianne, zou ik toch wel eens wat meer van het verhaal willen kunnen begrijpen. Bijvoorbeeld wat de rol van de moeder hierin gespeeld heeft, en waar ze staat. Het roept natuurlijk wel heel veel vragen en reacties op, doordat mensen gaan gissen. Ze willen weten namelijk wat er gebeurd is.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:44

precies! Het was al bijna een associaal gezin met een vechthond. Nee dat is leuk om te horen als je dit soort problemen hebt, ik (en meerdere met mij) proberen dit soort onzin juist te voorkomen.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:48

ik denk als de ts samen onder 1 dak met die "vriend" woont, dat ze een groot risico loopt, door het hier neer te zetten, want wie weet is hij ook handig op de pc. En als hij dit leest, zou hij misschien wel eens heel raar tegen over de ts gaan doen. Ik hoop dat ze daar alle hulp krijgen die ze verdienen. Maar helaas blijkt in de praktijk dat deze mensen vaak niet weg kunnen bij zo,n persoon (staan onder druk).
He meid laat eens wat horen.

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:51

ja ze heeft idd al lang niets laten horen, ik hoop dat alles goed gaat met dr.

_horsy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 18:17

Eey meis!
Wat een verhaal zeg jeetje... kan goed begrijpen dat je het even kwijt moest !! En dat vind ik ook goed van je..... niet opkroppen dat soort dingen

Hoe gaat het verder? Al wat meer bekend? Gaat het al wat beter met je zusje? En hoe is het met je moeder? Zal wel een schok zijn geweest!

Verder wil ik ook even zeggen dat ik nogal schrok van sommige reacties in dit topic. Het is makkelijk om te zeggen van: hang die vent zelf op.... of aangiften doen en weg gaan bij die vent.. Vergeet niet dat het wel de vriend is van haar moeder: waar moet je heen? Doe je dat zomaar..
Ik wil het zeker niet goed praten hoor, maar denk ook even aan haar...

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 18:23

Citaat:
erder wil ik ook even zeggen dat ik nogal schrok van sommige reacties in dit topic. Het is makkelijk om te zeggen van: hang die vent zelf op.... of aangiften doen en weg gaan bij die vent.. Vergeet niet dat het wel de vriend is van haar moeder: waar moet je heen? Doe je dat zomaar..
Ik wil het zeker niet goed praten hoor, maar denk ook even aan haar...
Idd.
Ik hoop ook dat ze steun heeft aan de nuttige reacties,en over alle off-topic reacties heenleest..
Ze heeft er echt niks aan als iedereen hier maar een potje gaat zitten schelden en mopperen op elkaar!! Het gaat hier om haar!!
Medeleven tonen, dat is nu belangrijk...
Sterkte meis..