Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IneV schreef:AhzDan ben'k blij, want Staffords zijn geweldig !!
( Dan weet ik dat ook weer)
solarpleure schreef:Nee hoeft niet persee, maar als een eerlijk mens ze koopt (450 per hondje) en loopt politie en je kunt niet aantonen dat het geen pitbull is wordt hij afgemaakt...Doei geld...
Ik zou zo'n hond echt super graag willen hebben, schitterende beesten vind ik het. Vaak ook heel aanhankelijk. Maar met verkeerde opvoeding levens gevaarlijk. Maar zo meer honden.
Marloez schreef:solarpleure schreef:Nee hoeft niet persee, maar als een eerlijk mens ze koopt (450 per hondje) en loopt politie en je kunt niet aantonen dat het geen pitbull is wordt hij afgemaakt...Doei geld...
Ik zou zo'n hond echt super graag willen hebben, schitterende beesten vind ik het. Vaak ook heel aanhankelijk. Maar met verkeerde opvoeding levens gevaarlijk. Maar zo meer honden.
precies, maar zo kun je alle honden wel gaan afmakenWant iedere hond kan levensgevaarlijk worden door verkeerde opvoeding.. Ik vind het verplichte af laten maken echt belachelijk!
IneV schreef:Ja, ik ook.. ( maar men moeder niet)
Waar woonde je dan?
Ylana schreef:Inderdaad woofie. Dat ook.
En dan heb je nog van die kleuters die zeggen: "O, als ik de kans krijg om zo'n hond te kopen, dan doe ik dat direct!"
jenn66 schreef:Ik heb een pittbull, ik heb hem op marktplaats gekocht. Dus nu ben ik een type die met mijn hond geld gaat verdienen aan hondengevechten??
Want zo breng jij het solar nog wat....
Nou mijn hond is mijn bodyguard, hij heeft 1 keer iemand gebeten en dat was een inbreker.. Hij loopt overdag de hele dag op stal rond als ik ga rijden gaat hij naast de bak zitten te wachten tot ik klaar ben en pas als ik van het paard af ben gaat hij weer zijn eigen ding doen.
Als de postbode langskomt heeft hij een koekje voor mijn hond mee omdat hij niet blaft voor de jack russel van de buren trekt hij zijn schoenen aan met een stalen neus.... En okee ik heb het dan getroffen en ik heb paco gekocht vanaf puppie zodat ik hem zelf helemaal kon opvoeden, maar nog steeds als jij paco zou aangeven bij de politie en ze namen hem van mij af, dan had jij een uitdaging gehad....
Dom hoor, bemoei je toch niet met zaken van een ander
whisperramse schreef:Ylana schreef:Inderdaad woofie. Dat ook.
En dan heb je nog van die kleuters die zeggen: "O, als ik de kans krijg om zo'n hond te kopen, dan doe ik dat direct!"
ik woon in belgië !!!
en je moet niet zo uit de hoogte doen, heb er zelf twee!
Ylana schreef:
Inderdaad woofie. Dat ook.
Citaat:
Alle honden kunnen gevaarlijk zijn.
En de honden die het hoogst in de top 10 staan van meeste bijtincidenten zijn nog altijd de labrador en herder, die zie je toch ook nog gewoon vrolijk rondrennen.