Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lindsey schreef:Uit je reactie blijkt dat je werkelijk niet snapt waarom de rest van ons zo verontwaardigd reageert. Dat vindt ik eigenlijk nog wel het meest triest.
NathalieW schreef:wie leeft er met mij? weet precies hoe alles gaat in mijn leven? wie kijkt er in mijn hoofd?
jullie zijn echt ziek... jullie weten niet hoe het zit en zeiken maar wat aan.. stelletje lafbekken! tss
NathalieW schreef:jullie zijn echt ziek... tss
NathalieW schreef:wie leeft er met mij? weet precies hoe alles gaat in mijn leven? wie kijkt er in mijn hoofd?
jullie zijn echt ziek... jullie weten niet hoe het zit en zeiken maar wat aan.. stelletje lafbekken! tss
NathalieW schreef:Wij willen graag 2 honden mee op vakantie nemen VOLGEND JAAR, we waren helemaal gek van de puppy en willen het lieve dier graag... aangezien wij maar een beperkte mogelijkheid hebben om honden mee te nemen (ivm het huisje waar we ingaan) was het beter om 1 hond weg te doen... Deze hond is heel erg gewend aan andere honden dus als we de 2 andere honden mee namen bleef deze alleen thuis, dan zou deze hond zeer depressief worden en zichzelf pijnigen (niet gelogen, meegemaakt!)...
niemand in onze familie heeft nog een andere hond dus daar kon ze niet heen... daarom hebben wij gezocht naar een goed thuis met meerdere andere leuke honden voor haar... we gaan binnenkort controleren of ze nog gezond is en het goed gaat, anders nemen we haar mee terug. Hond in een kennel stoppen vonden wij geen fijn idee voor haar, op de hond laten passen in onze omgeving ook niet mogelijk is ze nogsteeds alleen.
Het was niet zo van, terug van vakantie hond weg, hond erbij... We hebben bewust gekozen voor deze situatie en ik vind dat mensen daar meer respect voor mogen hebben!
Ik vind het vreselijk ongepast en het doet me pijn om reacties zoals die van ThePast03 en andere mensen te lezen.
ga maar zeuren op alle mensen die hun honden aan een boom vastbinden omdat ze op vakantie willen! hun hond naar het asiel brengen omdat ze ''er van af moeten'' dat vind ik echt treurig...
als wij dat nou met onze sissi hadden gedaan dan hadden jullie zo mogen reageren... ik heb nieteens zin om het topic door te lezen. Ik heb al genoeg verdriet gehad voor vandaag.. het was een keuze van mijn ouders, als je mij en mijn ouders kent snap je waarom ik liever niet tegenspreek op zulke momenten! dat heeft geen zin..
marleendv_88 schreef:Ik begrijp het...eerlijk gezegt...
Klinkt heel stom...want ik heb ook niet aardig gereageert in dat andere topic...en weet je waarom ik denk dat dat zo was...
Ik en ik denk de meeste begrepen het verkeerd...
Ik had nog wel ged8 aan dat je het zo zou kunnen opvatten...maar eerlijk gezegt stond het er ook zo ja hoe zeg je dat...ik weet neit...
Joy schreef:marleendv_88 schreef:Ik begrijp het...eerlijk gezegt...
Klinkt heel stom...want ik heb ook niet aardig gereageert in dat andere topic...en weet je waarom ik denk dat dat zo was...
Ik en ik denk de meeste begrepen het verkeerd...
Ik had nog wel ged8 aan dat je het zo zou kunnen opvatten...maar eerlijk gezegt stond het er ook zo ja hoe zeg je dat...ik weet neit...
Ik snap dit gedeelte van je reactie niet zo eigenlijk...
lindsey schreef:Als je maar 2 honden kan houden en je hebt er al twee.
Dan hou je gewoon de 2 die je al hebt.
Ook al is zo'n nieuwe chihuahua puppy nog zo lief en schattig.
Dat doe je gewoon niet je oude hond inruilen voor een nieuwe.
Het is geen auto maar een levend wezen.Uit je reactie blijkt dat je werkelijk niet snapt waarom de rest van ons zo verontwaardigd reageert. Dat vindt ik eigenlijk nog wel het meest triest.