Sylvia schreef:Maartjuh, dat heb ik al eerder gezegt, maar naar mij luisterd niemand
Naar mij normaliter al helemaal niet, maar misschien deze keer wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sylvia schreef:Maartjuh, dat heb ik al eerder gezegt, maar naar mij luisterd niemand
Natascha schreef:Ze komt 5 februari. Ik laat wel horen wat het wordt.

Zal ik het dan maar vertellen?
. Ik heb iig wel een idee voor katten met bloemen/planten omdat ikzelf veel met aromatherapie bezig ben dus daar zal ik jullie binnenkort nog wel me elastig komen vallen. Ik had een paar leuke liggende katten toegestuurd gekregen en die vond ze erg leuk voor op een dekbed of kussen. Als het allemaal goed gaat lopen en ik geen writers block krijg komen er binnekort dus een hoop Boktkatten op de markt. 1 van haar produkten was trouwens gisteren bij Carlo en Irene op TV. Een whiskas kattenmandje. Schijnt nogal een hot item te zijn. M'n eigen katten krijgen hem iig niet want die hebben al plekjes zat voor henzelf 
Natascha schreef:Haha wat zijn jullie allemaal nieuwsgierig zegZal ik het dan maar vertellen?
Het is niet slechts 1 kat geworden maar ik ga iig alle genomineerde katten gebruiken. Ze had oorspronkelijk 1 lijn in gedachte maar de plannen zijn nu zo dat ik bij hen onder contract kom te staan en meerdere lijnen ga ontwerpen. De bekers komen telkens in series van 6. Dus 6 rode katten, 6 liggende katten, 6 kerstkatten en noem maar op. Hopelijk heb ik zoveel inspiratie. Ik heb iig wel een idee voor katten met bloemen/planten omdat ikzelf veel met aromatherapie bezig ben dus daar zal ik jullie binnenkort nog wel me elastig komen vallen. Ik had een paar leuke liggende katten toegestuurd gekregen en die vond ze erg leuk voor op een dekbed of kussen. Als het allemaal goed gaat lopen en ik geen writers block krijg komen er binnekort dus een hoop Boktkatten op de markt. 1 van haar produkten was trouwens gisteren bij Carlo en Irene op TV. Een whiskas kattenmandje. Schijnt nogal een hot item te zijn. M'n eigen katten krijgen hem iig niet want die hebben al plekjes zat voor henzelf
Dus alle genomineerden komen zeker op papier in wat voor vorm dan ook en ik kom binnenkort weer katten werven want ze hoeft niet alleen rode katten.
Nou, dat was het wel weer voor vandaag ik ga eens aan het werk want ik zit in mijn baas zijn tijd te inetten![]()