zij hebben meer naalden op hun rug dan dat de boom aan zijn takken heeft
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(Die naam Fashala hebben wij ook niet verzonnen
Maar zo heette ze al, en we hadden haar nogal laat, met 6 maanden pas)

Jeeej nog grotere kat
hahaha 
En heb ook geen kerstfoto van haar, ze wilde niet blijven liggen hahaha 

Nienke schreef:die vrouwen ook altijd![]()
Een van onze katers moest een keer pijnstillers slikken ivm blaasontsteking, dus wij hadden ons al helemaal voorbereid op een grote worsteling om dat pilletje naar binnen te krijgen....maar nee, ik leg het op de grond, en hij denkt direct: jaaaaaa eten!! en eet het zo opraar beest.
Die foto van Hooi is leuk!
Eilandje schreef:Wie van jullie heeft z'n kat al eens gewassen, en zo ja, hoe beviel dat?
Later ging het wel makkelijker, maar hij zag er heel zielig uit en de hele tijd zo miauwen
Summertje schreef:Leuke foto's Verow, mooie katten!
Alleen bij je laatste foto's [kerstfoto's] zijn er 2 hetzelfde

odilia schreef:ik heb een katertje van een half jaar, echt een eigenwijs beest.
En hij heeft laatst uitgevonden dat hij op het aarecht kan springen en dat er dan af en toe nog wat lekkers op kan liggen....
hier is een foto van hem:
[image]
] Wij zetten die namelijk altijd op het fornuis als we weg zijn anders is de hele kamer een paasei..... Ohjee 
Ik dacht die loopt gewoon in de weg ofzo. Tot ineens ik zit weer achter de PC, ik hoor ineens onder het bureau gegrom van King en van onze hond. Die zat te blaffen tegen de kat. Ik dacht echt doe normaal, stuur die hond weg, klim onder het bureau. Die kleine opdonder dikke vette worst in de bek
Ik wil heb afpakken, dikke kras over m'n arm en grommen die kat, ik nog een keer proberen, wou niet. Toen maar een tik gegeven hij liet de worst vallen, gauw weer pakken en in de prullebak
Ik zat te vloeken joh was op de vroege ochtend was m'n vriend niet zo blij mee

(A)
een echte tijgerrr! als er een onbekende komt en je wil hem aaien heb je meteen een kras over je arm ofzo...
wij hebben een stoel en als je daar in zit ben je ook altijd de klos..hihi
als hij naar buiten wil gaat hij met het kattenluikje zitten klepperen en dat is zeer irritant..! dan moet de gene die op de computer zit heb naar buiten doen..
hij houd niet van andere katten of honden en dat zal hij ook nooit gaan doen ook ow en hij is 10 jaartjes ongeveer.