Haha1995 ja dat had ik inmiddels begrepen dat het een kleine Kees was. Wel beter dan een dwergje denk ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BeFunny schreef:Ja zo goed dat beide ouders hondjes getest zijn. Volgens ts. Is dat even toevallig.
Maar het zal wel aan mij liggen hoor.
BeFunny schreef:Dit is geen dwergpoedel
[ Afbeelding ]
Kleinkees moeder staat op de leuning van de bank achter de "zogenaamde dwergpoedel"
en de chihuahua is dus een stuk kleiner dan de kees
BeFunny schreef:Ja zo goed dat beide ouders hondjes getest zijn. Volgens ts. Is dat even toevallig.
Maar het zal wel aan mij liggen hoor.
lor1_1984 schreef:Op de foto's te zien moet de poedel hoognodig naar de trimsalon, dat vertekend een hoop aan het uiterlijk.
Maar laat het dan een kleine of middenslag poedel zijn, lekker boeiend.
Een gemiddelde bouvierpoedel is formaat koningspoedel en dat haalt die op de foto bij lange na niet
lor1_1984 schreef:Ach, ze wil laten zien hoe goed zij wel niet is denk ik.![]()
Lekker links laten liggen en uitkijken naar de leuke updates is nog het beste.
Darliiing7 schreef:BeFunny schreef:Dit is geen dwergpoedel
[ Afbeelding ]
Kleinkees moeder staat op de leuning van de bank achter de "zogenaamde dwergpoedel"
Achter op de foto staat mijn chihuahuatje, niet mijn keesjeen de chihuahua is dus een stuk kleiner dan de kees
nine1987 schreef:We kunnen hier nog eeuwig over doorzaniken, maar 't is gebeurd en TS laat 't komen.. Ze laat duidelijk zien dat ze zich goed voorbereidt..
TS ik vind echt dat je nog erg netjes op iedereen reageert die je aanvalt.. Lekker laten gaan allemaal..
BeFunny schreef:Darliiing7 schreef:
Achter op de foto staat mijn chihuahuatje, niet mijn keesjeen de chihuahua is dus een stuk kleiner dan de kees
Uiteraard is een chihuahua kleiner.
Maar een kleinkees is niet veel kleiner dan een dwergpoedel ik ben wel benieuwd of je een foto van die twee samen hebt. Die poedel is echt geen dwerg poedel namelijk en als jij een nestje puppies wilt dan is dat jou zaak. Het hele oepsverhaal dat koop ik niet.

love_odin schreef:Uiteraard is een chihuahua kleiner.
[/quote]

Paardenfann4 schreef:nine1987 schreef:We kunnen hier nog eeuwig over doorzaniken, maar 't is gebeurd en TS laat 't komen.. Ze laat duidelijk zien dat ze zich goed voorbereidt..
TS ik vind echt dat je nog erg netjes op iedereen reageert die je aanvalt.. Lekker laten gaan allemaal..
Inderdaad ik was allang gestopt met updates met al dat gezeur. Je doet het hartstikke goed en je hebt goede begeleiding. Een kruising kan super leuk uitpakken en uit het buitenland komen hier wekelijks weet ik niet hoeveel zielige honden die op een heel wat slechtere manier gefokt zijn of gewoon van de straat geplukt.
Ik hoop dat alles goed gaat met je nestje en dat er hele leuke gezonde hondjes uit komen. Heel veel succes in ieder geval!
Citaat:Inderdaad een klein keesje en geen dwergje![]()
De vacht valt eigenlijk best goed mee moet ik zeggen. Ik had meer onderhoud verwacht.
Ik kam wel sowieso wekelijks en 1x per maand doe ik de vacht uitblazen. Maar het haarverlies en kamwerk valt heel erg meeenkel de maanden mei en juni verliest ze veel haar, maar zelfs dan als je wekelijks kamt is het echt goed bij te houden
![]()
Maar ik ga sowieso op zoek naar baasjes met kennis en passie voor het ras en de verzorging van de vacht