Tail is nog steeds een beetje jaloers hoor. Kom ik als eerste bij haar om te knuffelen gaat ze naar mij blazen. Dat doet ze nu regelmatig. Maar ook dat komt wel goed.
Neehoor, ik begrijp het ook wel. Tail is wat jaloers aangelegd maar ik geef haar ook aandacht, borstel veel want daar geniet ze van. En ze gaat steeds beter met de kleintjes.
Net een fotoboek besteld van de kittens. 40 pagina's, kostte inclusief verzendkosten €50. Maar hij is zo gaaf!! Ik kan niet wachten tot ie binnen komt!
Zo jammer dat ik morgen weer moet werken. Het gaat vast wel goed, ik denk dat ze veel slapen als ik er niet ben. En dan wordt er ook niet gemept of geblaasd. Hopelijk gaat de dag snel voorbij, dan kan ik ze weer knuffelen.
Maar het was wel echt super fijn dat ik er 2 volledige weken voor ze kon zijn. Ze zijn echt al aan mij gehecht. Ik wil wel wat vaker mensen over de vloer, dat ze daaraan wennen en er niet bang voor zijn. Anders worden ze net zoals Tail en dat is zo niet handig.
Suzanne F.
Geplaatst: 24-08-25 19:06
Bellatrix schreef:
Ik wil wel wat vaker mensen over de vloer, dat ze daaraan wennen en er niet bang voor zijn. Anders worden ze net zoals Tail en dat is zo niet handig.
Camera installeren thuis? Kan je overdag ook kijken of het goed gaat
Sabri
Geplaatst: 25-08-25 13:31
Haha ja dat snap ik, jah misschien is zo een automatische voerbak met camera functie wat, dat heb ik ook (via de Lidl je hebt meer soorten), kun je vanaf afstand ze zien eten of langs komen lopen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-25 13:32
Ja maar dan ben ik bang dat ik de hele dag op de camera ga kijken ipv werken. Lijkt mij geen goed plan.
Tail had de meiden heel gelaten. Ze waren erg blij mij te zien. Vannacht lagen ze ook bij mij op bed. Tail kwam vannacht ook even op bed en wilde knuffels. Ze bleef langer dan normaal op bed voordat ze er weer af sprong.