oji schreef:_chou schreef:Ik zie alleen maar katteneigenaren die zich aangesproken voelen en excuses verzinnen.
En daarnaast, en dan stop ik weer in dit topic want ik vind het eerlijk gezegd te zielig voor woorden....als een kattendrolletje van de buurkat is waar je je daar druk om kunt maken...count your blessings....want dan heb je geen echte problemen.
de aanhef van het topic was lollig bedoeld natuurlijk, ik snap wel dat we dit hier niet gaan lossen. Ik begrijp alleen niet waarom mensen hun katten niet in eigen tuin houden dan kunnen ze toch ook lekker naar buiten? Je maakt mij niet wijs dat al die katten buiten lopen omdat hun eigenaren enorm begaan zijn met het muizenbestand in Nederland.
En uiteraard, het zijn first world problems. Maar ik heb al wel mijn puppy ziek op de kliniek gehad omdat hij kattenstront had gegeten uit de voortuin. En het is niet maar 1 drolletje. Voor de beeldvorming, ik heb maandag opgeruimd en net even voor de lol van het topic geteld. Er liggen er nu weer zichtbaar 8. Dat is niet zo gek dat ik dat goor vind, want ik moet het opruimen. M’n kinderen lopen er ook.