Wat positief begon is helaas negatief afgelopen......
Ik was zo ontzettend blij dat hij uit zichzelf wat loof begon te eten. Dacht; yes! Nu gaan zijn darmen ook weer lekker aan de slag en gaat ie hopelijk weer keutelen. Maar ... de keutels bleven uit. De medicijnen deden ook niks en dwangvoeren had geen zin op deze manier.
Vandaag besloten om met hem naar de dierenarts te gaan. Gewoon even polsen wat ik nog meer voor hem kan doen. Ze stelde voor om hem voor een dagopname te houden. Dan zou ik om 6 uur terug komen om te kijken of er verbetering zou zijn. Ik heb aangegeven dat als dit niet zo is ik hem wilde laten inslapen. Ik wilde hem niet nog langer pijn laten lijden of de stress van de ritjes en medicatie aan doen. Dan was het klaar voor mij...
Nog geen 5 minuten later dat ik daar weg ben word ik gebeld; kan je asjeblieft terug komen? We halen hem net uit zijn mandje maar hij is ingestort...De paniek slaat bij mij direct toe en de tranen springen meteen in mijn ogen. Nee nee nee, dit kan niet waar zijn!!! Ik heb vervolgens echt alle wetten in de auto overtreden en ben als een idioot terug gekomen. Maar toen ik daar aan kwam ... was meneer al weg.
Ik ben verdrietig, kapot, gebroken. Mijn lieve mooie nijnenman van 8 jaar oud die mij zo ontzettend gelukkig maakte is er helaas niet meer. Ik heb een jaar geleden een kistje gekocht voor hem (een die biologisch afbreekbaar is) omdat ik wist dat er natuurlijk een keer een dag zou komen dat hij zou overlijden. Dat is helaas het nadeel met dieren. Maar ik had niet verwacht dat het op deze manier zou gaan. Ik heb altijd gezegd; ik heb liever dat hij dood neer valt omdat ie oud en op is dan dat ie pijn moet lijden en dan sterft. Hij wordt in zijn kistje bij mij in de tuin begraven. Onder zijn boompje waar hij altijd graag onder lag te slapen in het zonnetje.
Lieve Binky.
Ik ben trots op je. Dankjewel voor deze prachtige 8 jaren. Ik houd van je en ik zal je altijd met mij mee dragen (tattoo). Ik vergeet jou nooit maar dan ook nooit meer. Je hebt rust verdiend en hopelijk staan Bunny en Bibi aan de andere kant op je te wachten.
[
Afbeelding ]
Binky 05-01-2016 ✝ 09-09-2024