Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:xChantal94 schreef:Voor de mensen die ‘meerdere maanden met brokken doen’, hoe doen jullie dit met houdbaarheid / kwaliteit als de verpakking zolang open staat?
Die bewaren dat wellicht in een afgesloten ton zodat de verpakking helemaal niet open hoeft te staan
lor1_1984 schreef:Maar we gaan eerdaags een paar weken naar mijn ouders en vooral mijn stiefvader denkt al snel dat ze verhongeren geloof ik.
xChantal94 schreef:Goof schreef:[qute="xChantal94"]
Voor de mensen die ‘meerdere maanden met brokken doen’, hoe doen jullie dit met houdbaarheid / kwaliteit als de verpakking zolang open staat?
[/qute]
Die bewaren dat wellicht in een afgesloten ton zodat de verpakking helemaal niet open hoeft te staan
Dat doe ik ook maar eenmaal lucht erbij begint toch het verderf proces, ondanks het verder goed afgesloten is.
Mijn honden eten niet hetzelfde voedsel en ben voor de kleine daarom overgegaan op klein verpakkingen maar dat is wel een stuk duurder.
pillow schreef:Waarom zou ik dat uitrekenen. Ik heb honden omdat ik van ze houd en ze krijgen wat nodig is. Ik zou de vraag gaan stellen, wat kost een kind per maand.
Myfairytale schreef:pillow schreef:Waarom zou ik dat uitrekenen. Ik heb honden omdat ik van ze houd en ze krijgen wat nodig is. Ik zou de vraag gaan stellen, wat kost een kind per maand.
Hier idem hoor.
Ik heb ze omdat ik stapelgek op honden ben en enorm veel van mijn dieren houd!
Maar stiekem vind ik het ook wel eens grappig om te weten wat ze me nu kosten en we besparen absoluut nergens op voor ze!!
Ze krijgen misschien zelfs wel beter/duurder eten dan wijzelf.![]()
Maar soms kan een lijstje handig zijn, als iemand overweegt een hond aan te schaffen, dan hebben ze een beetje een realistisch idee van eventuele verwachte kosten.