Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CupCakes_ schreef:Dat wachten is pure ellende. Maar soms is geen nieuws goed nieuws. Laten we daar maar vanuit gaan.
Edit:
Mijn ervaring is dat ze vaak tot een uur of 1400/1500 bezig zijn met verzorging, controles en onderzoeken waardoor het bellen vaak later is dan gepland.
Little_Gift schreef:Ik zou eerlijk gezegd zelf bellen hoor... Je wil toch niet het weekend in zonder dat ze zelf gebeld hebben en zodoende jij dus van niets weet... Gewoon de telefoon nemen en bellen, daar heb je alle recht toe!
Polly schreef:Gewoon even afwachten. Als er echt stront aan de knikker is bellen ze heus wel. Voor hetzelfde geld is er een spoedje binnen gekomen waar ze mee bezig zijn en bellen ze je daarna.
Als je zelf als spoed binnenkomt is het ook fijn als ze je eerst helpen en niet eerst nog even mensen gaan bellen.
Als je aan het einde van de dag nog niks gehoord hebt kan je altijd even bellen.
Lugea schreef:Elvis is thuis. Ik heb enorm gemixte gevoelens, dus reageer hier later even uitgebreid. Hij leek op de kliniek een stuk alerter, dus durfde het aan hem mee te nemen. Helaas thuis weer dezelfde hond als die ik donderdagochtend wegbracht... Hotspot zit ook onder de pus en is groter geworden...
Mocht iemand verstand hebben van bloeduitslagen, mag ik die dan een PB sturen?
Lugea schreef:Ik heb z'n dossier opgevraagd en zijn ALT en GGT zijn verhoogd, LIPA en AMYL verlaagd. De ALT is 2x zo hoog als de normaalwaarde. Is het gek als daar niets over gezegd wordt?
Ladyson schreef:He TS wat rot..
Even een andere insteek. Je hond is nu door meerdere klinieken en dierenartsen bekeken en 'goed' (genoeg?) bevonden. Alle vitale functies zijn meermaals gecheckt. Het lijkt dan sowieso wel echt niet levensbedreigend te zijn. Misschien is het goed om even pas op de plaats te maken en jezelf, maar ook je hond, wat rust te gunnen.
Ik heb eerder in het topic ook reacties van bokkers voorbij zien komen waarbij er honden waren die door de hotspot helemaal van de leg waren.