En beterschap!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Wat een poepertje.
Dat type gemiauw ken ik ook van onze kater toen 1 van onze katten overleed. Meer dan een half jaar gedaan, bijv voor de woonkamer deur. Hij was aan het zoeken. Echt zo sneu. Dat is rouw. Fijn dat Boes zich weer iets beter begint te voelen. Ik zie graag een filmpje van de katten die zich aansluiten tijdens een wandeling, lachen!
senna21 schreef:
Hannanas schreef:Heerlijk! Straks heb je ze allemaal mee voor hetzelfde rondje![]()
Crazy catlady’s zijn nu hip hè
VillaNeusjes schreef:Enkele maanden terug is de poes die bij m'n ma woonde naar mij verhuisd. We hadden haar samen geadopteerd maar had alle katten bij mam gelaten. Die is echter van huis met tuin naar een flatje verhuisd en Coco kan niet aarden. Ze wilde echt naar buiten. Dus woont ze nu bij mij, hoewel mijn jongste Hollandse Herder haar wat te interessant vind woont ze hier naar d'r zin. Ze heeft een privé ingang bij de voordeur gekregen, mijn honden hebben een luik naar de achtertuin maar vanwege de over enthousiaste hond is 't handiger als ze rustiger kan binnen en buiten komen en ik heb een ikea kast omgebouwd tot katten huis en planken etc gehangen zodat ze lekker buiten bereik van de hond d'r ding kan doen. Ze is heel lief en aanhankelijk en ze loopt hier altijd een rondje naar de AH waar ik praktisch naast woon, de senioren flat, snackbar en gezondheidscentrum waar ze gewoon bij iedereen aandacht eist. Heb d'r al 2 keer na een nachtje uit de senioren flat kunnen vissen :'. Toen ze kwam werd ze eerst ziek, bleek een flinke tandwortelontsteking te hebben, die operatie gebitsreiniging en gecompliceerde tandverwijdering kostte me ongeveer 350 euro. Ik schrok wel beetje van die 1000. Vind dat een bijzonder hoog bedrag.
Wel fijn dat jij de kat hebt willen adopteren voor z'n oude dag. Ik wilde ook echt Coco niet herplaatsen naar een vreemde. Zeker niet als ze al op leeftijd zijn.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]