Oudere (buiten) kater overnemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 10:37

Ik word zo blij van dit topic! Zo leuk om te lezen hoe jullie aan elkaar wennen en Boes opbloeit <3

En beterschap!

Maflinger_S

Re: Oudere (buiten) kater overnemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 10:58

Wat fijn dat jullie elkaar hebben gevonden en tot steun kunnen zijn. Mooie update!

Beterschap!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 13:39

Wat een poepertje.
Dat type gemiauw ken ik ook van onze kater toen 1 van onze katten overleed. Meer dan een half jaar gedaan, bijv voor de woonkamer deur. Hij was aan het zoeken. Echt zo sneu. Dat is rouw. Fijn dat Boes zich weer iets beter begint te voelen. Ik zie graag een filmpje van de katten die zich aansluiten tijdens een wandeling, lachen!

sas66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 13:44

Wat een leuk topic en wat heeft Boes het getroffen bij jou! Zo leuk om te zien hoe hij vriendjes en vriendinnetjes maakt. En katten zijn heeeeel goede ziekenverzorgers, beterschap.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 13:55

Achm, wat een fijne update dit zeg <3

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-24 14:27

Hannanas schreef:
Wat een poepertje.
Dat type gemiauw ken ik ook van onze kater toen 1 van onze katten overleed. Meer dan een half jaar gedaan, bijv voor de woonkamer deur. Hij was aan het zoeken. Echt zo sneu. Dat is rouw. Fijn dat Boes zich weer iets beter begint te voelen. Ik zie graag een filmpje van de katten die zich aansluiten tijdens een wandeling, lachen!

U vraagt wij draaien :D

Bedankt voor alle lieve reacties! <3

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 14:33

Wat een bijzondere wending heeft dit topic gekregen, van heel verdrietig naar heel erg feel good! <3 <3

Al blijft de reden dat Boes bij je gekomen is natuurlijk heel verdrietig.
Maar hij is echt met zijn neusje in de boter gevallen hoor, wat een enorm geluk voor hem dat hij bij jou terecht gekomen is!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 14:33

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 14:43

Geweldig. <3

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 14:49

Beterschap! En zooooo mooi om te zien. En de oude heer heeft nu duidelijk zijn plekje gevonden.
Hij wist gewoon dat jullie het perfecte match zijn <3

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 15:09

Heerlijk! Straks heb je ze allemaal mee voor hetzelfde rondje _O-

Crazy catlady’s zijn nu hip hè *\%/*

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 15:33

Enkele maanden terug is de poes die bij m'n ma woonde naar mij verhuisd. We hadden haar samen geadopteerd maar had alle katten bij mam gelaten. Die is echter van huis met tuin naar een flatje verhuisd en Coco kan niet aarden. Ze wilde echt naar buiten. Dus woont ze nu bij mij, hoewel mijn jongste Hollandse Herder haar wat te interessant vind woont ze hier naar d'r zin. Ze heeft een privé ingang bij de voordeur gekregen, mijn honden hebben een luik naar de achtertuin maar vanwege de over enthousiaste hond is 't handiger als ze rustiger kan binnen en buiten komen en ik heb een ikea kast omgebouwd tot katten huis en planken etc gehangen zodat ze lekker buiten bereik van de hond d'r ding kan doen. Ze is heel lief en aanhankelijk en ze loopt hier altijd een rondje naar de AH waar ik praktisch naast woon, de senioren flat, snackbar en gezondheidscentrum waar ze gewoon bij iedereen aandacht eist. Heb d'r al 2 keer na een nachtje uit de senioren flat kunnen vissen :'. Toen ze kwam werd ze eerst ziek, bleek een flinke tandwortelontsteking te hebben, die operatie gebitsreiniging en gecompliceerde tandverwijdering kostte me ongeveer 350 euro. Ik schrok wel beetje van die 1000. Vind dat een bijzonder hoog bedrag.

Wel fijn dat jij de kat hebt willen adopteren voor z'n oude dag. Ik wilde ook echt Coco niet herplaatsen naar een vreemde. Zeker niet als ze al op leeftijd zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 15:34

Dit is bijna nog beter dan een Disneyfilm. <3

Wat fijn dat jij nu zijn personeel bent!

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-24 16:11

senna21 schreef:

Straks staat kat&co vermist helemaal vol met katten uit Groningen. Zitten ze allemaal bij Boes in het rijk _/-\o_

Hannanas schreef:
Heerlijk! Straks heb je ze allemaal mee voor hetzelfde rondje _O-

Crazy catlady’s zijn nu hip hè *\%/*

Nou, ik word al behoorlijk populair in de buurt. “Oh, ik zie jullie heel vaak lopen. Zo leuk!”. Voel me soms wel stom hoor, met 5 katten achter mij aan. Alsof ik ze allemaal met snoepjes naar mijn huis lok ~~}>

VillaNeusjes schreef:
Enkele maanden terug is de poes die bij m'n ma woonde naar mij verhuisd. We hadden haar samen geadopteerd maar had alle katten bij mam gelaten. Die is echter van huis met tuin naar een flatje verhuisd en Coco kan niet aarden. Ze wilde echt naar buiten. Dus woont ze nu bij mij, hoewel mijn jongste Hollandse Herder haar wat te interessant vind woont ze hier naar d'r zin. Ze heeft een privé ingang bij de voordeur gekregen, mijn honden hebben een luik naar de achtertuin maar vanwege de over enthousiaste hond is 't handiger als ze rustiger kan binnen en buiten komen en ik heb een ikea kast omgebouwd tot katten huis en planken etc gehangen zodat ze lekker buiten bereik van de hond d'r ding kan doen. Ze is heel lief en aanhankelijk en ze loopt hier altijd een rondje naar de AH waar ik praktisch naast woon, de senioren flat, snackbar en gezondheidscentrum waar ze gewoon bij iedereen aandacht eist. Heb d'r al 2 keer na een nachtje uit de senioren flat kunnen vissen :'. Toen ze kwam werd ze eerst ziek, bleek een flinke tandwortelontsteking te hebben, die operatie gebitsreiniging en gecompliceerde tandverwijdering kostte me ongeveer 350 euro. Ik schrok wel beetje van die 1000. Vind dat een bijzonder hoog bedrag.

Wel fijn dat jij de kat hebt willen adopteren voor z'n oude dag. Ik wilde ook echt Coco niet herplaatsen naar een vreemde. Zeker niet als ze al op leeftijd zijn.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wat fijn dat jij Coco hebt opgevangen en dat hij daar zo op zijn plekje is! Heerlijk dankbaar is dat <3

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 16:15

Citaat:
En dan begin ik met 1 kat, en kom er met een stuk of 5 weer thuis :'). Er sluiten steeds meer katten aan tijdens de wandeling en Boes trippelt vrolijk door.

Geweldig dit _O-
Wat een heerlijke update

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 22:46

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 00:08

Ik ben fan! Jammer van de omstandigheden waardoor hij is gekomen maar fijn dat jullie elkaar kunnen steunen en jullie elkaar gevonden hebben!

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 23:50

Hoe gaat het met Boes? <3 vind dit zo'n lekker feelgood verhaal en viel me ineens op dat het al eventjes stil is..

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-24 09:23

Boes voelt zich helemaal thuis! Hij gaat lang niet zo ver meer op pad dan voorheen, maar gaat elke dag nog een paar keer naar buiten. Hij neemt zijn vriendinnetje ook regelmatig mee, maar die mag van mij niet naar binnen. Alleen op het balkon :j
Afbeelding

Ook is hij afgelopen dinsdag weer mee naar de dierenarts geweest. Ik wou hem door de dierenarts zelf nog laten nakijken, voordat hij straks onder narcose moet. Maar goed dat ik dit heb gedaan, want zijn hartje blijkt wat arytmisch te kloppen. Boes gaat dus onder aangepaste narcose wat minder belastend voor het hart is. Ik vind het nog steeds erg spannend…
Ook is hij helemaal over op senioren voer, wat hij erg goed eet. Hij was erg ingevallen toen hij bij mij kwam en is nu dus een kilo aangekomen. Vanaf nu krijgt hij zijn eten dus keurig in afgewogen porties om hem op huidig gewicht te houden. Dit is het verschil;
Afbeelding

Ook zijn algehele uitdrukking is een stuk fijner. De eerste week keek hij echt bezorgd. Nu vooral als psychopaat <<)
Afbeelding

Ook geniet hij erg van knuffels en heeft hij zijn favo plekje op het balkon
Afbeelding
Afbeelding

Groetjes Boes :):) Afbeelding

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 09:31

Lekker ding is het <3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 10:16

Die Boes <3 Ik moet hem nog steeds tegen komen, de boys kijken ook nog elke dag trouw naar hem uit :D

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 16:13

Dit is toch om verliefd op te worden <3
Wat fijn dat het zo goed gaat!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 16:27

Zo leuk! Kan hij zelf via de spijlen van het balkon naar buiten? Echt een heerlijk kattenleven.

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 17:13

Fijn om te lezen dat het goed gaat met hem en tussen jullie!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 18:05

Ach wat fijn dat het goed met hem gaat! Wel heel spannend van z'n hart geluidje, maar fijn dat hij een aangepaste narcose gaat krijgen. Snap je zorgen heel goed hoor, mijn kat met hart problemen is begin dit jaar met speciale narcose aan z'n tanden geopereerd. Toch wel spannender als ze wat zwakker zijn zeg maar... gelukkig is alles goed gegaan. Hier is aangepaste narcose constante controle van 1 of 2 dierenartsen dus echt in goede handen.

Hopelijk verloopt bij jullie t uiteindelijk ook goed!

Hij is echt zo koddig om te zien <3 Dat vriendinnetje ook <3