Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NikkivanOlst schreef:Wij gebruiken nu korrels van de Jumbo, maar ik trek het niet meer
De korrels liggen overal en wordt soms misselijk van de lucht... Mijn man zweert er echter bij want het is zo makkelijk schoonmaken... Wat kan ik stiekem bestellen en gebruiken? Geen gekke luchtjes, geen korrels die door het hele huis liggen, help
Nickeltje schreef:Ik ben inmiddels een maand verder met uitproberen van de tofu korrels.
Behoorlijk aan de prijs om mee te beginnen.
Maar... Makkelijk uit te scheppen (mooie klonten van plas en drollen zitten er droog tussen), stinkt niet en knoeit eigenlijk niet. Behalve bij die ene die echt tot op de bodem van de bak aan het spitten is en dan zelfs maar weinig knoei.
Buiten de prijzige start verlies ik met schoonhouden maar weinig spul dus gaat een volle bak erg lang mee voordat ik weer aan moet vullen.
Ik ben heel erg blij met deze heel veel duurzamere optie.
Merlen schreef:Ik gebruik houtpellets voor de kachel,niet de speciaal voor katten.
Is hetzelfde maar veel goedkoper,5.99€ voor 15kg.
Geen uitloop behalve wanneer ze al grotendeels uit elkaar zijn gevallen.
Daarom op zoek naar bakken met dubbele bodem.
Boras schreef:Mijn kat is inmiddels 20 jaar oud en het laatste jaar vindt ze het nodig om steeds tegen de achterwand van de kattenbak te plassen en poepen.
Daar is helaas geen enkel kattengrit tegen opgewassen. Hopeloos is het.
Dancyy schreef:Boras schreef:Mijn kat is inmiddels 20 jaar oud en het laatste jaar vindt ze het nodig om steeds tegen de achterwand van de kattenbak te plassen en poepen.
Kattenbakzak (action) in de bak? Kun je makkelijk vervangen, dan wordt de bak zelf niet vies.
Boras schreef:Mijn kat is inmiddels 20 jaar oud en het laatste jaar vindt ze het nodig om steeds tegen de achterwand van de kattenbak te plassen en poepen.
Minoes schreef:Ik vind die van de Aldi echt by far het fijnste!