flavlip schreef:Toen mijn kind zo'n 2 jaar was wilde ik ook heel graag een hond, maar vond het niet het moment. Wilde dat hij in elk geval op basisschool zou zitten zodat hij niet verplicht elke wandeling mee moest.
Hij is nu 7 jaar en sinds een aantal maanden eindelijk onze pup! Kruising Beagle x king charles cavalier. Gaat echt geweldig en ben blij dat ik heb gewacht.
Denk dat je niet alleen moet kijken naar wat je wil, maar ook wat bij je (gezin) past. Ik vind grote honden geweldig, vroeger een Ierse wolfshond gehad. De hond die ik nu heb is wel echt "hond" (als in geen keffertje, al hebben we die er nu ook bij, geweldig, nooit gedacht), maar wel een fijn formaat.
Wat houd je tegen om voor een pomeriaan te gaan? Dat lijkt mij namelijk goed passen bij een gezin met kinderen. Het is echt een persoonlijke afweging en vind het goed dat je er zo over nadenkt.
Heb je een kruising Beagle met Cavalier King Charles of met een King Charles?
Ik kwam pas iemand tegen met een kruising Beagle met een Cavaliertje en ik zag er niks van de Beagle in terug. Enige was dat hij voor een Cavaliertje heel hoog op de pootjes stond
Hoe is die van jou uitgevallen? Heb je een foto?