KVV voor hond, hoe/wat/waar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eilandje

Re: KVV voor hond, hoe/wat/waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 10:41

Ik gaf vroeger de hamburgertjes voor katten van Darf (onze katten krijgen nu geen KVV meer). Ik heb geen herinnering aan te grote stukjes bot oid.

Raw4dogs is een mooi merk imo, zonder bot, en de Duck versie is ook compleet voor katten.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 10:58

Je kunt ook eens naar Energique voor katten kijken, dat zijn mooi kleine driehoekjes. Fijn gemalen ook.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 10:59

Je hebt ook van Barf, kleine rolletjes voor katten. Die verkopen ze o.a bij Tim's maar ook bij Bol.com of https://www.animalfoodexpress.nl/barfme ... 20-x-250-g

Te bestellen.

Onze plaatselijke dierenwinkel heeft ze ook. Barf menu heten ze. Voor mijn Chihuahuas bestel ik de honden variant maar ook wel eens kat. Ik vind dat wel fijn vlees.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 11:46

Barf heb ik nu inderdaad!
ansich is dat ook prima maar mocht er iets anders zijn wat ik in de buurt kan halen zou dat ook top zijn om te proberen.
Maar ik schrijf gewoon alle merken op en ga binnenkort eens alle dierenwinkels in de omgeving af.

Enerique was iets mee waarom ik die niet geprobeerd heb, weet alleen niet meer wat :+ hoog vetgehalte misschien?

Kan me voorstellen dat als je volledig vers voert je al snel voor hamburgers oid kiest want dan is het wel echt veel gedoe telkens! Maar hier krijgen ze voor nu maar een kleine portie per dag dus valt het wel mee kwa preppen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 12:18

Oh ben nu wel heel benieuwd waarom je Energique niet ok vond.
Heb zelf geen katten overigens, maar wel eens aan katten gegeven waar ik voor zorgde.

Mocht het je weer te binnen schieten, dan lees ik het graag. :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-25 17:02

Nou zeg. Zelfs de klikokat die alles naar binnen bunkert lust geen konijn. Zelfs geen hapje van op!
Opzich niet zo erg want konijn voeren zou niet m'n voorkeur hebben maar toch sonde.